در دومین روز از هفته دولت ؛

اجرای ۷طرح در بخش ارسک شهرستان بشرویه

بخشدار ارسک گفت: در دومین روز از هفته دولت ۷طرح در بخش ارسک شهرستان بشرویه افتتاح می‌شود.

بهره مندی بیش از ۲۷۱ خانوار از پروژه‌های هفته دولتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  اشرافیان بخشدار ارسک گفت: مجموع اعتبار این پروژه ها ۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان است.

او  با اشاره به اینکه با کلنگ زنی طرح توسعه بافت شهری ارسک برای ۱۶نفر اشتغال ایجاد می شود افزود:  ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار  از افتتاح این پروژه ها بهره مند می شوند.

اشرافیان اظهار کرد: با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و در دومین روز از هفته دولت برق موتور پمپ اتحاد با اعتبار ۱۱۲ میلیون تومان و بهره مندی ۲۰ خانوار افتتاح شد.

بخشدار ارسک ادامه داد: لوله گذاری موتور پمپ شهید اسماعیلی نیز با اعتبار  ۴۵۹میلیون و  ۳۰۰ تومان و  بهره مندی ۵ خانوار و نیز اشتغالزایی برای ۵ نفر افتتاح شد.

او گفت: افتتاح طرح هلالی آبگیر با اعتبار ۲۶ میلیون تومانی، بهره مندی ۲۳ خانوار و اشتغال ۵ نفر از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز در بخش ارسک بود.

اشرافیان با اشاره به اینکه کلنگ طرح ارتقا مبلمان شهری ارسک با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و بهره مندی هزار و ۱۰۰ خانوار بر زمین زده شد. اظهار کرد: افتتاح ارتباط تلفن ثابت بلوار امام رضا (ع) شهر ارسک با اعتبار ۲۵ میلیون تومان و بهره مندی ۳۰ خانوار صورت گرفت.

بخشدار ارسک ادامه داد: پل مسیر ارسک به رقه به طول ۳ کیلومتر با حجم علمیاتی ۵ هزارتن بارریزی و ۲۰۰ تن آسفالت و ۵ دهانه لوله با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان نیز به منظور رفع نقاط حادثه خیز و تبدیل آبنما به پل امروز افتتاح شد. افزود: افتتاح طرح احداث ذخیره آب با اعتبار ۴۰ میلیون تومان، بهره مندی ۱۱ خانوار و اشتغال ۱۱ نفر نیز انجام شد.

همچنین آسفالت معابر روستای هوگند در بخش ارسک با اعتبار ۱۳۸ میلیون تومان و بهره مندی ۳۸ خانوار افتتاح شد.

انتهای پیام / ط ا

افتتاح پروژه در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.