استاندار بوشهر:

وزارت نفت در توسعه استان بوشهر بیشتر نقش ایفا کند

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه این استان از نظر نفت و گاز جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد، انتظار است که وزارت نفت نقش بیشتری در اجرای طرح‌های عمرانی در استان داشته باشد.

وزارت نفت در توسعه استان بوشهر بیشتر نقش ایفا کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم افتتاح و آغاز اجرای طرح‌های هفته دولت در شهرستان جم گفت: طبق مطلبی که به تازگی در یکی از نشریه‌های کشوری درج شده، از ۴۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی وزارت نفت در کشور، ۳۱.۷ درصد مربوط به استان بوشهر بوده است که با این سرمایه گذاری از وزارت نفت انتظار است که مشارکت بیشتری در اجرای طرح‌های توسعه‌ای این استان داشته باشد.

او در همین حال از وزارت نفت برای کمک به توسعه استان بوشهر تشکر کرد و افزود: قدردان تلاش‌های مجموعه نفت در حوزه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر هستیم، هر چند که ممکن است انتظاراتمان بیشتر باشد.

استاندار بوشهر ادامه داد: یکی از زیر مجموعه‌های وزارت نفت، پالایشگاه گاز فجر جم است که در ساخت سد باغان و اجرای خط انتقال آب از باغان به شهر ریز همکاری داشته است.

گراوند بیان کرد: بوشهر استانی است که در اقتصاد ملی نقش ویژه‌ای دارد و به همان اندازه هم توقع داریم که به این استان بیشتر توجه شود.

او گفت: امروز  ۴۴ میلیارد تومان طرح  در شهرستان جم افتتاح یا اجرای آن آغاز شد اما در مجموع به مناسبت هفته دولت ۷۷ میلیارد تومان طرح در این شهرستان افتتاح یا اجرای آن آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: طرح‌های دیگری هم در جم در دست اجراست که بعد از هفته دولت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ک

وزارت نفت در توسعه بوشهر بیشتر مشارکت کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.