بهره‌برداری از دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در تلاش هستیم همزمان با هفتم مهرماه روز "آتش نشان" از دو ایستگاه جدید در شهر اصفهان بهره‌برداری کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ایستگاه‌های جدید که بهره‌برداری می‌شوند یکی شماره ۲۵ در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان و دیگری ایستگاه شماره ۲۶ در سیتی‌سنتر است.

او با اشاره به کلنگ‌زنی ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ شهر اصفهان، تصریح کرد: عملیات عمرانی این ایستگاه با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و هزینه آزادسازی ۲۶ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای آزادسازی و اجرای ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ هزینه خواهد شد.

او ادامه داد: یک ایستگاه آتش نشانی در ناژوان و پس از آن یک ایستگاه نیز در منطقه یک شهرداری اصفهان جنب بازارچه حاج محمد علی کلنگ‌زنی می‌شود.

گلابی با بیان اینکه به زودی ایستگاه آتش نشانی در منطقه هشت شهرداری اصفهان کلنگ‌زنی خواهد شد، افزود: پس از گذشت بیش از ۲۰ ماه مناقصه احداث ایستگاه شماره ۱۹ واقع در میدان جوان اعلام شده است.

او با تاکید بر اینکه درصدد نوسازی و بهسازی ناوگان این سازمان هستیم که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به این هدف مهم دست یابیم، خاطرنشان کرد: تا افق ۱۴۰۰ تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی که اکنون ۲۴ ایستگاه است به ۴۸ واحد خواهد رسید.


انتهای پیام/م

 

بهره‌برداری از دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی همزمان با هفتم مهرماه روز "آتش نشان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.