طرح تخفیف ویژه دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسادکتری

دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسادکتری می‌توانند از طرح تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

خامسان رییس دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند  ، گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، دانشجویان دکتری و محققین پسادکتری دانشگاه‌های کشور می‌توانند از طرح تخفیف ویژه استفاده کنند.

او با اشاره به طرح «تخفیف ویژه دانشجویان دکتری و پسا دکتری داخل کشور سال ۱۳۹۸» افزود: دانشجویان پس از ثبت نام و فعالسازی این طرح می‌تواند با ارائه کارت ملی تا سقف اعتبار ۲۰ میلیون ریال از خدمات بیش از ۵۰۰ مرکز آزمایشگاهی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سراسر کشور با تخفیف ۴۰ درصدی استفاده نمایند.

خامسان بیان کرد: بر این اساس، دانشجویان دکتری و محققین پسادکتری دانشگاه می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در تارنمای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، گرنت مربوط به این طرح را در قسمت طرح‌های تخفیف فعال نمایند.

رییس دانشگاه بیرجند اظهار کرد: برای استفاده از مزایای این طرح ها، ضروری است درخواست آنالیز مورد نظر در تارنمای www.mahamax.com ثبت شود.

او عنوان کرد: مهلت استفاده از اعتبار طرح تخفیف ویژه دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسادکتری، تا پایان آذرماه ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ط آ

آذرماه پایان مهلت استفاده از طرح تخفیف ویژه

برچسب ها: دانشگاه ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.