اتصال سیستم بانکی ایران و روسیه در آینده نزدیک

شبکه بانکی بین ایران و روسیه به یکدیگر متصل خواهد شد.

اتصال سیستم بانکی ایران و روسیه در آینده نزدیکبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، لوان جاگاریان، سفیر فوق العاده و تام الاختیار فدراسیون روسیه در ایران با بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی  دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر روسیه در این دیدار از اتصال شبکه‌های بانکی ایران و روسیه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: از این طریق انتقال پول بین دو کشور به راحتی انجام خواهد شد.

او در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش روابط اقتصادی بین روسیه و ایران، افزود: سه روز دیگر نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه برگزار می‌شود و در دیدار آقایان روحانی و پوتین بر گسترش این تعاملات تاکید خواهد شد.

جاگاریان در بخش پایانی اظهارات خود اعلام کرد: از این پس برگزار کنندگان نمایشگاه ایرانی در روسیه از تسهیل صدور روادید بهره‌مند خواهند شد.


بیشتر بخوانید: مشکلات بانکی با روسیه هنوز حل نشده است


در بخش دیگری از این دیدار بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران از برگزاری ۲ نمایشگاه کیف و کفش و گل و گیاه ایرانی در روسیه در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: همچنین ایران علاقه‌مند است که نمایشگاه‌های روسی را میزبانی کند.

او افزود: اولین گام برای صادرات، شناساندن محصولات است و برگزاری نمایشگاه گام مهمی برای معرفی محصولات و توسعه صادرات و واردات بین ایران و روسیه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار