همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از ۴۸۷ میلیارد ریال پروژه برق در شیراز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: هفته دولت بالغ بر ۴۸۷ میلیارد ریال پروژه در زمینه‌های مختلف اعم از طرح‌های توسعه و تامین برق و کاهش تلفات انرژی در محدوده تحت مدیریت این شرکت به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۴۸۷ میلیارد ریال پروژه برق در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلال زراعت پیشه ضمن تبریک فرارسید هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت امسال بالغ بر ۱۰ پروژه کلان با هدف تسهیل و توسعه زیرساخت‌های تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان، به بهره برداری خواهد رسید.

او، یکی از مهمترین پروژه‌های مد نظر برای افتتاح در هفته دولت را روشنایی خیابان ارم شیراز اعلام و اضافه کرد: این طرح که با همکاری شهرداری شیراز اجرایی شده است، گام اول در طراحی جدید سیستم تامین روشنایی و نورپردازی خیابان‌ها و معابر گردشگری این کلانشهر محسوب می‌شود.

زراعت پیشه ادامه داد: اجرای این پروژه بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته و برای اجرای آن تعداد ۴۸ پایه فلزی دکوراتیو و ۹۸ چراغ ال‌ای دی تامین و نصب شده است.

او، همچنین از افتتاح طرح توسعه شبکه‌های برق رسانی مناطق روستایی در محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز خبر داد و گفت: این پروژه که با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ارتقاء سطح خدمات و از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفته بود، با هزینه ۱۰ هزار میلیون ریالی اجرایی شده است.

مدیرعامل توزیع برق شیراز با اشاره به اینکه احداث ۷ دستگاه پست زمینی با هدف تامین برق ۶۰۰ متقاضی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری در هفته دولت است، گفت: احداث شبکه روشنایی معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال نیز یکی از طرح‌های آماده بهره برداری است.

او گفت: توسعه شبکه برق رسانی کشاورزی و احداث ۲۰۰ پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیون ریال با هدف برق رسانی به ۲۰۰ متقاضی برق کشاورزی، نیرورسانی به ۶ هزار متقاضی برق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیون ریال، اجرای طرح‌های کاهش تلفات برای تامین برق مطمئن و پایدار بالغ بر هزار متقاضی جدید با ۲۰ هزار میلیون ریال هزینه، اصلاح لوازم اندازه گیری و تعویض ۱۳ هزار و ۵۰۰ کنتور با اعتباری بالغ بر ۷۵ هزار میلیون ریال، توسعه و رینگ شبکه‌های فشار متوسط با اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار، از دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری در هفته دولت امسال است.

زراعت پیشه گفت: بهره برداری از تعداد ۱۰۷ پنل خورشیدی نصب شده با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سرمایه گذار داخلی، به ظرفیت ۶۲۰ کیلووات با اعتباری بالغ بر ۷۴ هزار میلیون ریال، یکی از مهمترین پروژه‌های آماده بهره برداری در هفته دولت است.
انتهای پیام/م

افتتاح ۴۸۷ میلیارد ریال پروژه برق رسانی در شیراز 

برچسب ها: هفته دولت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.