ضعف نفت مسجد سلیمان در ۲ پست

تیم نفت مسجد سلیمان در نقل و انتقالات پیش فصل نتوانست به خوبی نیاز‌های خود را برآورده کند و اکنون تارتار نیاز به جذب یک دروازه بان و مهاجم دارد.

ضعف نفت مسجد سلیمان در ۲ پستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین بازی از فصل جدید لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان موفق شد در ورزشگاه خانگی خود تیم پر ستاره تراکتور تبریز را متوقف کند. زردپوشان مسجد سلیمانی در بازی هفته دوم خود میهمان صنعت نفتی هستند که گام اول را محکم برداشت و توانست فولاد خوزستان که در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل نتایج خوبی کسب کرد را در خانه این تیم شکست دهد. مسلما دیدار با تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ که حالا با کسب ۳ امتیاز هفته نخست از روحیه خوبی برخوردار است، برای شاگردان تارتار بازی دشواری خواهد بود.


بیشتر بخوانید: نبود مهاجم بلای جان دنیزلی در شروع لیگ برتر


اما نکته‌ای که بیش از هر چیزی در  آستانه دیدار هفته دوم نفت مسجد سلیمان به چشم می‌خورد، ضعف خط حمله و ناتوانی بازیکنان این تیم در گلزنی به حریفان است که باعث شده آن‌ها در امر گلزنی در بازی‌های تدارکاتی به ویژه دیدار‌هایی که برابر تیم‌های لیگ برتری داشتند نیز نتوانند آمار خوبی از خود بر جای گذارند.

از طرف دیگر با جدایی مهرداد طهماسبی دروازه بان فصل گذشته نفت مسجد سلیمان، نبود یک دروازه بان شش دانگ که به اندازه کافی با تجربه باشد نیز یکی دیگر از مشکلات تارتار است. البته در نقل و انتقالات تابستانی کوروش ملکی به این تیم پیوست و در دیدار‌های دوستانه هم نمایش خوبی داشت، اما در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ به دلیل آنچه بی انضباطی این بازیکن خوانده شد از تیم کنار گذاشته شد. پس از آن رحمان احمدی که از اوایل تابستان امسال بحث پیوستنش به نفت مسجد سلیمان مطرح بود، چند روزی در تمرینات این تیم حاضر شد و با وجود علاقه تارتار به جذب این دروازه بان کهنه کار، تصمیم گرفت با نفت مسجد سلیمان قراردادی امضا نکند تا مهدی تارتار در بازی با تراکتور از حبیب فرعباسی جوان استفاده کند.


بیشتر بخوانید: رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان: قرارداد کادرفنی و تمام بازیکنان تیم را ثبت کردیم


فرعباسی در بازی برابر تراکتور عملکرد خوبی داشت و نشان داد بازیکنی آینده دار است، اما مسلما سرمربی جوان نفت مسجد سلیمان در این پست نیاز به یک بازیکن با تجربه هم دارد تا در  صورت مصدومیت، محرومیت یا نا آمادگی یکی از آن ها، زردپوشان مسجد سلیمانی از نداشتن جایگزین مناسب در این پست مهم ضربه نخورند.

البته سرمربی نفت مسجد سلیمان اعلام کرده که در حال بررسی برای جذب یک دروازه بان است و در نهایت باید دید چه کسی به این تیم خواهد پیوست و تا چه اندازه می‌تواند انتظارات سرمربی جوان نفت مسجد سلیمان را برآورده کند.


بیشتر بخوانید: دروازه بان سابق پرسپولیس به نفت مسجد سلیمان نزدیک‌تر شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تبم نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.