سلیمی در تذکر شفاهی؛

رئیس جمهور به تخلف اردوگاه شهید با هنر رسیدگی کند

نماینده محلات گفت: اردوگاه شهید باهنر تخلف داشته و ۵ هزار میلیارد تومان اختلاف قیمت اعلام شده، از رئیس جمهور می‌خواهیم این موضوع را به صورت ویژه رسیدگی کند.

رئیس جمهور به تخلف اردوگاه شهید با هنر رسیدگی کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شهرداری نه تنها همسان سازی حقوق‌ها صورت نمی‌گیرد، بلکه برخی نیرو‌های قراردادی آن نیز اخراج می‌شوند. در شرایط تورمی که مواد خوراکی ۶۳ درصد و میانگین تورم ۴۲.۵ درصد اعلام می‌شود، چنین اقدامی صحیح نیست.

او ادامه داد: گوشت دوباره گران شد، چرا با اعصاب مردم بازی می‌کنید. آقای رئیس جمهور؛ شما که از پشت شیشه ماشین نظرسنجی می‌کنید، نظر مردم درباره گرانی، تورم، تعطیلی کارخانه‌ها و اشتغال چیست؟

سلیمی تصریح کرد: ۴۰ درصد کارخانه‌های سنگ حوزه انتخابیه بنده و ۳۰ درصد کارخانه‌های عایق رطوبتی رو به تعطیلی است. این در شرایطی است که موضوع قیر به دست مافیا افتاده است و قرار است یک شرکت خاص آن را بین تولیدکنندگان تقسیم کند، چرا قیر به صورت مستقیم توزیع نمی‌شود؟

او ادامه داد: اردوگاه شهید باهنر تخلف داشته است و ۵ هزار میلیارد تومان اختلاف قیمت اعلام شده، از رئیس جمهور می‌خواهیم این موضوع را به صورت ویژه رسیدگی کند، بالاخره انتصاب در سازمان بازنشستگی صحیح بود یا غلط؟ اگر غلط بود باید پاسخگوی خسارت بازنشستگان باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار