آخرین جزئیات پرداخت مطالبات کارکنان وزارت بهداشت از زبان وزیر

وزیر بهداشت گفت: در تلاشیم تا در آینده نزدیک با صفر کردن مطالبات کارکنان دیگر شاهد حتی یک روز تاخیر در پرداخت مطالبات نباشیم.

پرداخت مطالبات کارکنان موکول به وصول بدهی از سوی سازمان تامین اجتماعی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید نمکی در بازدید از ساختمان اورژانس جدید و بخش آنژیوگرافی محیطی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت: با وجود اینکه ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بدون وقفه و بی‌هیچ مشکلی در سیستم درمانی ادامه دارد، اما سازمان تامین اجتماعی بدهی بیش از ۱۷ ماه خود را به وزارت پرداخت نکرده و این امر موجب بروز برخی مشکلات در پرداخت مطالبات کارکنان شده است.

او افزود: با ورود و پیگیری رئیس جمهوری به این موضوع و صدور دستور پرداخت معوقات این سازمان، امیدواریم طی هفته‌های آینده پرداخت صورت گیرد.

نمکی ادامه داد: منتظر پرداخت تامین اجتماعی هستیم و این قول را به همکاران بخش درمان می‌دهیم که به محض وصول بدهی از سوی سازمان تامین اجتماعی تمام معوقات کارکنان را پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید : بهره برداری از مبانی علمی طب ایرانی با تفکیک مبانی خرافی / تربیت حکیم به جای طبیب از اولویت‌های نظام سلامت


وزیر بهداشت گفت: در تلاشیم تا در آینده نزدیک با صفر کردن مطالبات کارکنان دیگر شاهد حتی یک روز تاخیر در پرداخت مطالبات نباشیم.

نمکی با ابراز رضایت از احداث و بهره‌برداری واحد‌های مختلف خدماتی درمانی به وسیله دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: در سال‌های اخیر با همت و همکاری تمام واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز به‌ خصوص صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پروژه‌های متعدد و خوبی احداث و به بهره‌برداری رسیده و در هفته‌های آینده نیز شاهد افتتاح چندین پروژه جدید خواهیم بود که مهم‌ترین آن‌ها ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) است.

او ضمن ابراز خرسندی از روند تجهیز ساختمان اورژانس جدید این مرکز بیان کرد: با مشاهده تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز این قول را به همکاران تبریزی می‌دهیم که تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز را در اسرع وقت برای تبریز فراهم و از همکاران چه در بحث پرداخت و چه در بحث تامین تجهیزات حمایت کامل کنیم.

انتهای پیام /ت

صحبت های وزیر بهداشت در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.