تقی پور: بازیکنان مس جزء بهترین‌های آسیا و جهان هستند/ قدرت فوتسال ایران را در جام باشگاه‌های جهان به نمایش می‌گذاریم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: مس سونگون با تمام توان خود در جام باشگاه‌های جهان به مصاف مگنوس برزیل خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون نماینده کشورمان فردا در دیدار افتتاحیه مسابقات جام باشگاه‌های جهان که در کشور تایلند برگزار می‌شود، از ساعت ۱۱ به وقت تهران به مصاف تیم مگنوس برزیل خواهد رفت.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم مس سونگون در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد و درباره شرایط بازی با تیم‌های هم گروه خود در این مسابقات گفت: تیم ما حدود ۲۰ روز است که در کشور تایلند حضور دارد و در جام باشگاه‌های آسیا که در همین کشور تایلند برگزار شد ۶ دیدار انجام دادیم.


بیشتر بخوانید: غایبان بزرگ مس در جام باشگاه‌های جهان/ برزیلی‌ها، عصای دست تقی پور


او افزود: از فدراسیون فوتبال تایلند تشکر می‌کنم که در این مدت میزبانی شایسته‌ای از مسابقات انجام دادند.

سرمربی تیم مس سونگون درباره بازی‌های این تیم در جام باشگاه‌های جهان و هم گروهی با تیم‌های مگنوس و ال پوزو مورسیا اسپانیا نیز بیان داشت: بهترین تیم‌های فوتسال جهان در این رقابت‌ها حضور دارند که ما در گروه خودمان با تیم‌های مگنوس برزیل و مورسیا اسپانیا هم گروه هستیم.


بیشتر بخوانید: برنامه کامل فوتسال جام باشگاه‌های جهان اعلام شد


او درباره بازیکنان تیم خود گفت: بازیکنان بزرگی در تیم ما بازی می‌کنند که هر کدام از آن‌ها جزء بهترین بازیکنان آسیا و جهان هستند. بازیکنان ما با تمام توان خود و با انگیزه بالایی که دارند در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند تا ارزش‌های فوتسال ایران و آسیا را به دنیا نشان دهند.

او درباره جذب «وام پتا» بازیکن برزیلی این تیم نیز بیان داشت: ما قبل از جام باشگاه‌های آسیا سه بازیکن اصلی خود را به علت مصدومیت از دست دادیم و نیاز به یک بازیکن کمکی داشتیم و به همین دلیل با «وام پتا» بازیکن تیم کاظمه کویت که در جام باشگاه‌های آسیا هم بازی می‌کرد به توافق رسیدیم و قرار شد که او ما را در جام باشگاه‌های جهان همراهی کند.


بیشتر بخوانید: شمس راهی تایلند می‌شود


تقی پور سرمربی تیم مس سونگون درباره شرایط آماده سازی این تیم قبل از آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: پس از پایان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تیم را ۲ روز استراحت دادیم و بعد از آن تمرینات خود را برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان شروع کردیم و همچنین در این مدت دو دیدار دوستانه با تیم‌های شنزن چین و چومبوری تایلند برگزار کردیم.

او افزود: هم اکنون تیم ما آمادگی کاملی برای بازی فردا دارد و من امیدوارم که تیم ما در این مسابقات بتواند نتایج مطلوبی را کسب کند تا دل مردم ایران به خصوص مردم ورزقان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات تقی پور درباره وضعیت تیم فوتسال مس سونگون

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.