دستگیری ۲۹ سارق و مجرم تحت تعقیب در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲۹ سارق حرفه‌ای و مجرم تحت تعقیب در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری نظم عمومی و برخورد با مخلان امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲۹ سارق حرفه‌ای و مجرمان تحت تعقیب در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی قطعات داخلی خودرو شامل باطری، دستگاه پخش، پلاک خودرو و ادوات کشاورزی کشف شد.

او کشف ۳ خودرو و ۲ موتور سیکلت سرقتی را از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح برشمرد و گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، برقراری نظم و امنیت عمومی، افزایش احساس امنیت در جامعه و ناامن کردن محیط برای مجرمان است.

فرمانده انتظامی بابل به شهروندان توصیه کرد: در ارتقاء امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیت و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س
 

سارقان و مجرمان تحت تعقیب در بابل به دام افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.