رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان خبر داد;

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا به میزبانی شهرستان ایوان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت جشنواره فرهنگی ورزشی دا به میزبانی شهرستان ایوان و در شهر زرنه برگزار شد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا به میزبانی شهر زرنه

یاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی دا ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دو رشته دال پلان و طناب زنی برگزار گردید.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات درسالن ورزشی شهدای شهر زرنه و با همکاری نمایندگی ورزش و جوانان شهر زرنه و هیات ورزش‌های همگانی و همچنین هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی شهر ایوان و زرنه برگزار شد.

یاسمی بیان کرد:  در رشته دال پلان ١۰ تیم در این مسابقات حضور داشتند و در پایان تیم‌های کله جوب ، سراب (الف)، وسراب (ب) به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

او اظهار کرد: در رشته طناب کشی ٣۵ ورزشکار حضور داشتند که در پایان خانم‌ها مارال صادقخانی ، عالم احمدی ، روژین حیدریان شیما سلیمانی و آیدا منصوری مقام‌های اول تا پنجم راکسب نمودند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان مطرح کرد: در پایان این رقابت‌ها به تیم قهرمان مسابقه دال پلان و سه نفر برتر مسابقه طناب زنی جوایز و حکم قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/ ن

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.