جشن قصه گویی در گلستان

جشن‌های قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان گلستان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان و رامیان برپا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، جشن قصه‌گویی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های گرگان و رامیان در آستانه مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با حضور کودکان، نوجوانان، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برپا شد.
 
جشن قصه گویی در گلستان

در این جشن نزدیک به ۳۰ نفر از برگزیدگان قصه گویی به عنوان نمایندگان بخش‌های اعضا، والدین، معلمان و مادربزرگ‌ها در این شهرستان‌ها به روایت قصه‌های خود پرداختند.
 
جشن قصه گویی در گلستان

قصه‌های خاله بزغاله و ستاره، قلب مترسک، خوشبخت‌ترین آهوی دنیا، دختر هوشیار، مرد جهانگرد، استاد محمد پینه دوز، اجرای قصه قدیمی سرکوهی رسیدم همراه با مسابقه دوبله قصه‌های کوتاه، نمایش آقای حکایتی و معرفی بخش ۹۰ ثانیه‌ای از برنامه‌های جذاب و جانبی این جشن بود.
 
جشن قصه گویی در گلستان

این جشن‌ها با هدف معرفی فعالیت قصه گویی به آحاد جامعه و مشارکت اعضا با فعالان قصه گویی و آشنایی کودکان و نوجوانان با صحنه‌های اجرای قصه گویی برگزار می‌شود.
 
جشن قصه گویی در گلستان

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۲ و ۲۳ مهر و مرحله منطقه‌ای آن روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ آبان درگرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /گ

جشن‌های قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار