استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره فیلم های کودکان ونوجوانان بسیار امیدوار کننده است

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: میزان استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره بسیار امیدوار کننده است و شاخص‌های یک شهر فرهنگی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد عیدی مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: جشنواره امسال شاخص بهزیستی فرهنگی را در شهر اصفهان افزایش داد و همچنین باعث ایجاد مشارکت مردمی در برنامه‌های جنبی محور جشنواره شد.

او با بیان اینکه تلفیق جشنواره با اعیاد مذهبی موجب افزایش نشاط اجتماعی شد، ادامه داد: میزان استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره بسیار امیدوار کننده است و شاخص‌های یک شهر فرهنگی را نشان می‌دهد.

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: می‌توانیم ادعا کنیم که امسال جشنواره اصفهان استاندارد‌های لازم را برای دائمی شدن جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان دارد و این یعنی این شهر قابلیت دارد که هر رویداد فرهنگی را به رویدادی بین المللی تبدیل کند.

عیدی با اشاره به فضای جشنواره افزود: حال و هوای جشنواره در اصفهان به گونه‌ای تبدیل شده است که برخی مهمانان ما غبطه می‌خورند که چرا در پایتخت چنین حال و هوایی وجود ندارد، زیرا شب‌های اصفهان زنده به هنجار‌های فرهنگی است.
او خاطر نشان کرد: امید است که بتوانیم با تعریف فرایند محور از این رویداد بزرگ بین المللی باعث حفظ این فضا در شهر اصفهان باشیم و ظرفیت‌های بومی خود را به امری جهانی تبدیل کنیم.

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان قابلیتی است که می‌توانیم به کمک آن ارزش‌های خود را بهتر معرفی کنیم و همچنین این جشنواره قابلیتی است تا ظرفیت گفت وگویی خود را ارتقا دهیم.

عیدی پیرامون دبیرخانه دائمی جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان گفت: معاونت برنامه ریزی شهرداری اصفهان بنا به دستور شهردار موظف شده است که ساختار این دبیرخانه را تعریف کند، اما فرآیند مدنی این رویداد امسال به دائمی شدن دبیرخانه جشنواره در اصفهان کمک کرد.

انتهای پیام/م

 

نظر مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره جشنواره کودکان ونوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.