پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام

استاندار ایلام از پرداخت۱۸۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام خبر داد.

پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام گفت: مدیران باید تلاش کنند اعتباراتی را از ردیف‌های ملی برای رفع مشکلات جاری خسارات سیل جذب کنند.

او افزود: دستگاه‌های متولی با دید باز نسبت به برآورد خسارات ناشی از سیل اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: قیمت گذاری زمین‌های بالادست سد سیمره در دو طرف رودخانه باید با یک رویه صورت گیرد و با توجه به منطقه و عدد هر هکتار باشد و در این زمینه ملاک فقط میزان زمین باشد و هیچ گونه تفاوتی نباید بین قیمت گذاری زمین‌ها صورت گیرد و در غیر این صورت بنده همراه کشاورزان هستم و از آن‌ها دفاع خواهم کرد.

او در مورد نحوه برآورد خسارات و تملک اراضی محدوده سد سیمره بر رعایت عدالت و تناسب برآورد‌ها در دو طرف رودخانه و همچنین همزمانی در انجام قیمت گذاری‌ها تاکید کرد و افزود: غیر از روستای چم شیر شهرستان سیروان در هر بخش دیگری از مناطق بالا دست سد سیمره اگر قرار است تملک اراضی و قیمت گذاری صورت گیرد بایستی این موضوع برای هر دو طرف بصورت همزمان رخ دهد.

استاندار ایلام جذب اعتبارات قابل توجه سیل را حاصل انعکاس به موقع مسائل و مشکلات مناطق سیل زده استان عنوان کرد و گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌های درگیر در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان باید همچنان در زمان خود به مرکز ارسال شود.

انتهای پیام/اس

پرداخت بلاعوض به سیل زدگان ایلام

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.