افتتاح ۱۷۳۴ پروژه در هفته دولت

استاندار اصفهان گفت: بیش از ۶۰۰ پروژه از ۱۷۳۴ پروژه ما به دست بخش خصوصی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه نشست خبری به مناسبت هفته دولت پس از تبریک هفته دولت گفت: به اعتقاد من خبرنگاران نیز جزو دولت محسوب می‌شوند. در نظام مقدس اسلامی دولت و ملت در کنار هم هستند و هرکس با توجه به جایگاه خویش با هدف یکسانی فعالیت می‌کنند.

او ادامه داد: هفته قبل قول پیگیری درباره وضعیت بیمه خبرنگاران را دادم که همچنان پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم تا این موضوع به زودی حل شود، در ادامه نیز هفته دولت را به همه افراد و به خصوص کارکنان دولت و مدیران و مسئولین و همه شهیدان راه خدمت به مردم تبریک عرض می‌کنم.

استاندار اصفهان در باب بزرگی و جایگاه بزرگ شهیدان رجایی و باهنر گفت: به قول امام اینطور نبوده است که ریاست در باهنر و رجایی تاثیر بگذارد بلکه این دو شخص خودشان در ریاست تاثیر گذاشتند. این دو بزرگ از یاران با وفایی امام بودند و زیباترین تعبیر برای این دو عزیز، دو یار صدیق و همسنگر در عرصه ایمان و عدالت خواهی است که در دوران کوتاهی در جهت رفع محرویمت‌ها و تبعیض گام‌های بلندی برداشتند، ولی متاسفانه تحت هدایت استکبار جهانی توسط دشمنان و منافقین در آتش کینه شان سوختند و به شهادت رسیدند.

او ضمن اشاره دشمنی‌های امریکا با انقلاب و مردم ایران ادامه داد: شرایط خاصی که از نظر تحریم اقتصادی و مشکلات اقتصادی امروز با آن روبرو هستیم به سبب تحریم‌های استکبار جهانی است، تا کنون کشور با چنین شرایطی رو به رو نبوده، دولت تمام تلاش خود را برای گره گشایی مشکلات اقتصادی مردم می‌کند، به خصوص آقای روحانی تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات معیشتی قشر مستضعف برطرف شود.

رضایی ادامه داد: قدم‌های مثبت و خوبی در این راستا برداشته شده و اداره روز کشور با این شرایط اقتصادی و با وضع فعلی فروش نفت، شایسته قدردانی است و نباید به سادگی سختی آن را از یاد برد، همه مسئولین در جهت حل مشکلات تلاش زیادی می‌کنند و اگر امروز شاید این هستیم که چرخ بسیاری از کارخانه‌های می‌چرخد، به دنبال تلاش‌های زیاد مسئولین است.

ضمن اشاره به افتتاح ۱۷۳۴ پروژه در هفته دولت گفت: اگر امروز بیش از ۶۰۰ پروژه از ۱۷۳۴ پروژه ما به دست بخش خصوصی در حال انجام است به سبب همراهی متقابل مردم و دولت است و مردم همیشه در راه خدمتگذاری به ما کمک کرده اند.


انتهای پیام/م

 

نشست خبری استاندار اصفهان

برچسب ها: بیمه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.