از ابتدای سال تا کنون؛

اورژانس هوایی ۱۴ بیمار را از بخش‌های ارم و بوشکان به مراکز درمانی انتقال داد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ بیمار تصادفی و بدحال از بخش‌های ارم و بوشکان این شهرستان به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماریا خویش‌دوست در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید پایگاه اورژانس جاده‌ای شهر کلمه از توابع بخش بوشکان بیان کرد: از ابتدای امسال، با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان فوریت‌های پزشکی استان، بیماران تصادفی و بدحال بخش‌های ارم و بوشکان به وسیله بالگرد اورژانس هوایی استان به مراکز درمانی اعزام می‌شوند که بر این اساس، تا کنون ۱۴ اعزام بیمار از این مناطق داشته‌ایم.

او همچنین با اشاره به مشخصات ساختمان جدید پایگاه اورژانس جاده‌ای شهر کلمه، افزود: این ساختمان با زیربنای ۸۰ مترمربع و با اعتبار دو و نیم میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان کرد: کلمه حدود شش هزار نفر جمعیت دارد که دست کم یک‌بار از مراقبان سلامت خدمت دریافت کرده‌اند و نامشان در سامانه الکترونیک سیب ثبت‌شده است.

خویش دوست ابراز امیدواری کرد: امیدواریم ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت کلمه که در حال ساخت است، باهمت مسئولان استانی و شهرستانی در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

او گفت: شهرستان دشتستان  ۱۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری دارد و بیش از ۶۰ نیروی امدادی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

افتتاح ساختمان اورژانس جاده‌ای در کلمه

 

 

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.