سفر معاون رئیس جمهور برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به ایلام

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور به منظور افتتاح و کلنگ زنی متمرکز و همزمان ۲۲۹ طرح هفته دولت به این استان سفر می‌کند.

سفر معاون رئیس جمهور برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به ایلامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آیت قیصربیگی گفت: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر روز چهارشنبه ششم شهریورماه در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام می‌شود.

او افزود: حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده، ولی فقیه، حضور در ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و حضور در همایش سازمان‌های مردم نهاد از جمله برنامه‌های روز اول سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در پنجمین روز از هفته دولت به استان ایلام است.

قیصربیگی  اضافه کرد: برنامه روز دوم سفر معاون رئیس جمهور به افتتاح زیرگذر رسالت شهر ایلام، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان ۲۲۹ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی هفته دولت در جشنواره شهید رجایی، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از مناطق سیل زده استان اختصاص دارد.

قیصربیگی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های هفته دولت امسال متفاوت از سال‌های گذشته است، اظهار کرد: مجموعه طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در استان بصورت متمرکز در سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و در جشنواره شهید رجایی رونمایی می‌شود.

 

او به برنامه سفر‌های شهرستانی مسئولان استان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این سفر‌ها با حضور استاندار ایلام در شهرستان‌های مهران و دهلران شروع شده است و طی امروز تا پایان هفته توسط معاونان استاندار تداوم می‌یابد.

قیصربیگی افزود: بر این اساس عصر امروز یکشنبه سوم شهریورماه معاون امور عمرانی استاندار ایلام به شهرستان بدره سفر می‌کند و صبح فردا دوشنبه چهارم شهریورماه نیز در سومین روز از هفته دولت معاون سیاسی امنیتی به شهرستان چرداول و معاون توسعه منابع انسانی به شهرستان دره شهر سفر خواهند کرد.

او اظهار کرد: سه شنبه پنجم شهریورماه نیز معاون امور اقتصادی به شهرستان آبدانان، معاون سیاسی امنیتی به شهرستان ایوان، معاون امور عمرانی به شهرستان سیروان و معاون امور اقتصادی استاندار به شهرستان ملکشاهی سفر می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام اضافه کرد: در این برنامه‌ها استاندار و معاونان وی در بدو ورود به شهرستان‌ها با حضور در مزار شهدا و یا دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کنند.

قیصربیگی یادآور شد: بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، بازدید از مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها و تشریح دستاورد‌های نظام و دولت با حضور در ویژه برنامه هفته دولت در شهرستان‌ها که با حضور مردم، مسئولان، رسانه‌ها و مجموعه فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های حضور مسئولان استان در شهرستان هاست.

او از تمامی خبرنگاران برای حضور در این برنامه‌ها دعوت و تاکید کرد: اصحاب رسانه که نقش ممتازی در اطلاع رسانی دستاورد‌های نظام و دولت دارند می‌تواند در این هفته با حضور در این ویژه برنامه‌ها رسالت خطیر خود را، چون گذشته به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/اس

سفر معاون رئیس جمهور به ایلام

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.