معاون وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

تعاون روستایی بیش از ۲.۵ میلیون تن گندم خرید

شیرزاد گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ۲۹ استان کشور، بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم خریداری کرده است.

روابط عمومی//تعاون روستایی بیش از ۲.۵ میلیون تن گندم خریدبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، حسین شیرزاد مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی تاکنون بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزارتن محصول گندم از۲۹ استان کشور به وسیله شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بصورت تضمینی، مباشرتی از کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود: استان خوزستان با ظرفیت¬های ممتاز خود بیش از ۹۰۰هزار تن گندم خریداری کرده که رکورد ملی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت عظیم مردمی و وجود زیر ساخت‌های مناسب هر ساله اقدام به خرید محصول راهبردی گندم می‌کند که خوشبختانه امسال از مجموع ۷میلیون و ۴۰۰هزار تن گندم خریداری شده تاکنون میزان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن خرید این محصول متعلق به شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی است.

به گفته شیرزاد، با توجه به سیل اخیر که استان‌های خورستان، کرمانشاه، لرستان و فارس درگیر آن بودند با تدابیر اتخاذ شده، شبکه تحت پوشش سازمان توانسته است در خرید محصول گندم نسبت به سال زراعی گذشته عملکرد چشمگیری داشته باشد.


بیشتر بخوانید: تولید گوجه فرنگی به بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد/آغاز خرید حمایتی گوجه فرنگی با نرخ ۱۱۵۰ تومان


معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال زراعی، خرید گندم توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با توجه به سرجمع محصول خریداری شده، از افزایش مطلوبی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

عملکرد چشمگیر خرید گندم در برخی استان های سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار