بسته اخبار حوادث امروز سوم شهریورماه ۹۸؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای در یزد تا کشف یکصد قطعه کبک قاچاق در محور اردکان - نائین

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه سوم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از دستگیری سارق حرفه‌ای در یزد تا کشف یکصد قطعه کبک قاچاق در محور اردکان - نائینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد  گفت: با توجه به وقوع چندین مورد سرقت در ماه‌های اخیر، کارگروه عملیاتی پلیس در خصوص دستگیری سارق یا سارقان احتمالی تشکیل شد.

او ضمن تاکید بر استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس تصریح کرد: با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ ابوذر، متهم این پرونده شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ نصیری با اشاره به اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی افزود: با دستور مقامات قضائی سارق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز مقادیری اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

کشف یکصد قطعه کبک قاچاق در محور اردکان - نائین

سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان یزد از کشف یک صد قطعه کبک از یک دستگاه اتوبوس در محمر اردکان نائین خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه در محور اردکان نائین یکصد قطعه کبک وحشی کشف کردند.

او افزود: در این زمینه یک متهم دستگیر و به محیط زیست اردکان تحویل داده شد.

سرپرست پلیس راه استان یزد ادامه داد: ماموران پس از کنترل و بازرسی وضعیت بار اتوبوس، متوجه شدند خودرو حامل ۱۰۰ قطعه کبک وحشی قاچاق است که به همین منظور هماهنگی لازم با مقام قضائی را به عمل آورده و ضمن دستگیری یک متهم و پرنده‌ها نیز تحویل محیط زیست شهرستان اردکان شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سرقت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار