در ۴ ماه اول سال جاری؛

بیش از ۵۴ هزار پرونده در شعب بدوی دیوان عدالت اداری مختومه شد

بیش از ۵۴ هزار پرونده در ۴ ماه اول امسال در شعب بدوی دیوان عدالت اداری مختومه شد که این رقم در مدت مشابه سال قبل تعداد ۴۷ هزار و ۵۳۷ پرونده بود.

بیش از ۵۴ هزار پرونده در شعب بدوی دیوان عدالت اداری مختومه شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس گزارش اداره کل برنامه ریزی و بودجه دیوان عدالت اداری، آمار عملکرد دیوان در ۴ ماهه اول سال جاری، در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال قبل به میزان قابل توجهی حائز رشد است.

بر طبق این گزارش، ۴ ماهه اول سال جاری در شعب بدوی تعداد ۴۹ هزار و ۸۳۱ پرونده وارد شده است و در همین مدت زمان در سال گذشته تعداد ۴۳ هزار و ۷۳۱ پرونده وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳/۹ درصد افزایش ورودی داشته است.

بر این اساس در ۴ ماه اول سال جاری تعداد ۵۴ هزار و ۳۵۴ پرونده در شعب بدوی مختومه شد که این رقم در مدت مشابه سال قبل تعداد ۴۷ هزار و ۵۳۷ پرونده بود که ۱۴/۳ درصد افزایش مختومه داشته‌ایم.


بیشتر بخوانید: کاهش چشمگیر زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری


با توجه به آمار موجود، مانده پرونده‌های پایان دوره تیرماه در سال جاری تعداد ۸۰ هزار و ۴۴ پرونده در شعب بدوی است که در مدت مشابه سال ۹۷ این رقم تعداد ۹۱ هزار و ۷۰۴ پرونده بود که شاهد کاهش ۱۲/۷ درصدی موجودی شعب بدوی است.

انتهای پیام/

رشد قابل توجه پرونده‌های مختومه در شعب بدوی دیوان عدالت اداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار