برکناری مازیار حسینی از وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی محمود محمودزاده را به سمت سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان منصوب کرد.

محمودزاده به سمت سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان منصوب شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر راه و شهرسازی مازیار حسینی معاون امور مسکن و ساختمان خود را برکنار و محمود محمودزاده مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان اصفهان را به جای وی در این سمت منصوب کرد.


بیشتر بخوانید: وظیفه وزارت راه و شهرسازی تعادل‌بخشی به بازار مسکن است نه کنترل قیمت


بر اساس شنیده ها، دلیل برکناری مازیار حسینی در پی تغییر نظر و لغو احکام امضای شده شورای مرکزی نظام مهندسی از سوی وزیر و نحوه‌ی اجرای طرح ملی مسکن بوده است.

حسینی خردادماه امسال نیز به دلیل عدم حمایت جدی وزیر از طرح ملی مسکن از سمت خود استعفا داده بود.

او آبان ۱۳۹۷ به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب شده بود.

حسینی دیروز در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه، از یک "تام" دیگر وزارت راه و شهرسازی برای بخش مسکن رونمایی کرده بود.

محمودزاده به سمت سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان منصوب شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۲:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
آقای دکتر حسینی انسانی شریف،درستکار ،باسواد ،باهوش و توانمند و دارای توانایی خلق کار و حل مسایل است اولین مرکز مدیریت بحران در ایران را برای تهران ساخت که از استا ندارد های روز جهان برخوردار است و هنوز وزارت کشور فاقد آن است و تازه تصمیم دارند زمینی برای آن پیش بینی کنند پل صدر و تونل نیایش که طرح های عمرانی بی نظیر به شمار می آیند را دوساله ساخت و در معاونت های عمرانی و ترافیک شهرداری منشا تحولات و اصلاحات بنیادی بی شماری بود و البته فعالیت ایشان همواره منافع برخی را که مخالف نو آوری و فعالیت هستند به خطر می اندازد خدا حفظ شان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
دکتر مازیار حسینی ان شاالله جای بهتری به مملکت خدمت خواهند کرد ایشان واقعا آدم شریف و سالمی هستند خداوند نگهدارشون باشه.هم باسوادن هم متعهد من سال‌ها در کنار ایشون درس یاد گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
سیدسهیل
۱۹:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
دکتر حسینی انسانی اصیل و مهندسی فنی وسالم است خداوند نگهدارش باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
آقاي مازيار حسيني يك مدير منفعت طلب بيش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
آقای حسینی برگ برنده وزیر راه و شهرسازی بود و باقی کادر واقعا چندان کارامدی ندارند. متاسفانه افراد قوی نمیتوانند در دولت کار کنند. مدیران عامل شرکت فرودگاهها و راه آهن هم افراد سالم و قوی بودند ولی متاسفانه نتوانستندبا آقایان ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
یاساریان
۲۳:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
علت این است که وزیر به جای استفاده از افراد قوی و دارای چارچوب از افراد ضعیف، بله قربان گو و قدرت طلب استفاده میکند. من کارمند هوانوردی هستم. واقعا آقای مه آبادی در سلامت و قدرت مدیریتی و کارنامه بی نظیر بود. سیاسی نبود و از رزمندگان و جانبازان هم بود. چرا عوض شد و جای وی و تیمش هم از افرادی استفاده شد که شرکت فرودگاهها را در دوره قبل به خاک سیاه نشاندند؟ این فقط کار تیم ناکارآمد وزارتخانه است که برای وزیر تصمیم سازی میکنند.
آخرین اخبار