بهره‌برداری از ۹۳ پروژه هفته دولت در هیرمند آغاز شد

سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی هیرمند گفت: ۹۳ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در این شهرستان به اجرا در آمده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از ۹۳ پروژه هفته دولت در هیرمند آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی سرحدی سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی هیرمند گفت: ۹۳ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در این شهرستان به اجرا در آمده که به میمنت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند که راه‌اندازی تعدادی از آن‌ها امروز/یکشنبه/ آغاز شد.

مهدی سرحدی اظهار داشت: ۸۱ پروژه از مجموع طرح‌های مورد بهره برداری در این هفته مربوط به حوزه کشاورزی است.

او افزود: افتتاح طرح آسفالت محور زابل به هیرمند، فاز اول محور میلک - هیرمند به طول ۱۲ کیلومتر، عمران و توسعه شهری و آسفالت تمامی معابر و کوچه‌های شهر دوست‌محمد مرکز این شهرستان در مجموع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه از جمله مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری در این هفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان هیرمند بیان کرد: افتتاح مرکز پرورش و نگهداری شترمرغ با ظرفیت ۶۰۰ قطعه، بهره‌برداری از جایگاه دام، کلنگ زنی احداث کشتارگاه، بهره‌برداری از ماشین‌آلات کشاورزی، افتتاح ساختمان اداره برق، مجتمع حضرت فاطمه الزهرا (س) و راه‌اندازی طرح‌های شهرداری از جمله برنامه‌های مهم این شهرستان در هفته دولت است.

سرحدی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار مسئولان با مردم، جوانان، معتمدان و نخبگان از دیگر برنامه‌های شهرستان هیرمند در هفته دولت است.

منطقه سیستان با پنج شهرستان هیرمند، زابل، زهک، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح آسفالت محور زابل به هیرمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار