سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پیامی روز کارمند را تبریک گفت

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پیامی ۴ شهریور ماه روز کارمند تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پیامی هفته دولت، و ۴ شهریور ماه روز کارمند را تبریک گفت.

در این پیام آماده است.

باسمه تعالی

موفقیت ادارات و سازمان‌ها در گرو تلاش و توانمندی نیرو‌های خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می‌کوشند تا در مسیر حرکت سازمان به سوی چشم انداز‌های تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و  بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالیسازمان و ثمره‌ای شیرین به بار خواهد آورد که کام تمامی اعضای سازمان و جامعه ذینفع را شیرین خواهد نمود.

چهارم شهریورماه، سومین روز از هفته دولت احیا کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و فرصتی برای تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در شهیدان والامقام رجایی و باهنر تجلی یافت، بزرگمردانی که در عین ساده زیستی با خدمتگزاری صادقانه و بی ادعا فرهنگ مردم دوستی را به عنوان الگویی برای دولتمردان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

روز کارمند فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت‌های تمامی کارمندان صدیق، پرتلاش و سخت کوشی که با بهره گیری از تخصص، تعهد و کاربرد مهارت‌های لازم، در جهت ارتقاء کیفیت خدمات دولتمردان و جلب رضایت مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند، قدردانی شود.

اینجانب این روز را به همه تلاشگران و خدمتگذاران دولت؛ به ویژه همکاران پرتلاشم مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

صادق نیسی گمراوی
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.