‍ آتش سوزی در باغستان قزوین

بیش از یک ونیم هکتار از باغستان قزوین طعمه حریق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدیر موسی خانی قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ساعت ۱۲ و شش دقیقه دقیقه ظهر امروز حدود یک هکتار از باغستان‌های مسیر نسیم شمال، بلوار صناعت، خیابان شیشه چی دچار آتش سوزی شد.

موسی خانی افزود: به علت گستردگی آتش و دسترسی نداشتن خودرو به محل حریق، آتش نشانان با استفاده از کوله پشتی‌های آب پاش و تجهیزات موتوری و دستی برای مهار حریق اقدام کردند که آتش با تلاش بیش از دو ساعت آتش نشانان، مهار شد.

او با اشاره به حادثه دوم و آتش سوزی بیش از نیم هکتار از باغستان قزوین در ابتدای جاده نسیم شمال بیان کرد: در این حادثه هم که در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز به سامانه۱۲۵ اعلام شد آتش نشانان ایستگاه‌های ۴ و ۵ در محل حریق حضور یافتند و آتش را مهار کردند.

قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، علت هر دو حادثه را خشک بودن علف‌های هرز و رسیدگی نکردن مالکان و بی احتیاطی رهگذران عنوان کرد.

موسی خانی افزود: با توجه به اخطار‌های این سازمان متاسفانه کم توجهی به جمع آوری و هرس درختان خشک شده و همچنین گرمی هوا باعث بروز این چنین حوادث است.

انتهای پیام/ک

بیش از یک ونیم هکتار از باغستان قزوین طعمه حریق شد

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار