مرکز پزشکی قانونی کوهدشت افتتاح شد

مرکز پزشکی قانونی کوهدشت با حضور مشاور رئیس قوه‌قضاییه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی لرستان شامگاه یک‌شنبه در آئین افتتاح پزشکی قانونی این شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: طبق آماری که در سراسر کشور اعلام‌شده، تقریباً یک‌سوم از پرونده‌هایی که وارد دادگستری‌های کشور می‌شود توسط پزشکی قانونی به‌نحوی بررسی و اظهارنظر می‌شود.

او افزود: پزشکی قانونی در اجرای عدالت سهم خودش را خواهد داشت و اگر بناست که بتواند در این امر سهم خود را به‌خوبی ایفا کند، باید زیرساخت‌های آن نیز به‌خوبی فراهم باشد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه متأسفانه زیرساخت‌های منابع انسانی و فضای فیزیکی در کشور دچار مشکلات بسیاری در پزشکی قانونی شده‌است، عنوان کرد: خوش‌بختانه در پزشکی قانونی این استان با همت رئیس‌کل دادگستری، همکاران و فرمانداران شهرستان‌ها در چند سال اخیر تحولی را در فضای فیزیکی لرستان داشته‌ایم.

او با اشاره به اینکه ان‌شاءالله هفته آینده مرکز پزشکی قانونی نورآباد افتتاح می‌شود، بیان کرد: ان‌شاءالله پزشکان ما در لرستان جایگاه خودشان را پیدا کنند و ما بتوانیم تعداد متناسبی از پزشکان متخصص و عمومی را در این استان جذب کنیم.

انتهای پیام/پ

افتتاح پزشکی قانونی  شهرستان کوهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار