بسته اخبار حوادث امروز ۴ شهریور ماه ۹۸؛

غرق شدن ۲ جوان گردشگر / آتش سوزی یک واحد مسکونی/آتش گرفتن یک خودرو در رشت

مهم‌ترین حوادث امروز ۴ شهریور ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن ۲ جوان گردشگر / آتش سوزی یک واحد مسکونی در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز دو شنبه (۴ شهریور ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن جوان اهری در منطقه شنا ممنوع آستارا

‌سامان ساسانیان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا گفت:یک جوان ۲۰ ساله که اهل اهر استان آذربایجان شرقی بود به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در منطقه ممنوعه شنا در آب‌های ساحلی شریعتی آستارا غرق شد.

او افزود: این سومین قربانی دریای خزر در آب‌های ساحلی آستارا است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا، با اشاره به اینکه ناجیان غریق مستقر در طرح‌های سلامت دریا تاکنون حدود ۸۰ غریق را نجات دادند، تصریح کرد: گردشگران از شنا در مکان‌هایی که تابلو‌های شنا ممنوع نصب شده است و ناجی غریق در آنجا مستقر نیست خودداری کنند.

غرق شدن یک مسافر در رودخانه آبشار ویسادار

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی رضوانشهر امروز گفت: جوانی ۲۸ ساله اهل کرج هنگام شنا در رودخانه آبشار ویسادار بخش پره سر غرق شد.

او افزود: جسد جوان کرجی به پزشکی قانونی منتقل شد.

آتش سوزی یک خانه ویلایی در رشت

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک خانه ویلایی در محله رشتیان شهر رشت دچار حریق شد و ۲۷ آتش‌نشان با ۸ خودروی اطفای حریق به محل حادثه در کوچه هجدهم محله رشتیان اعزام شدند.

او، علت این آتش سوزی را اتصالی در سامانه سیم کشی برق در قسمت پشت بام اعلام کرد و افزود: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

آتش گرفتن یک خودرو در رشت

شهرام مومنی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک خودرو که امروز در کنار خیابان پارک بود به علت اتصالی در سامانه سیم کشی از ناحیه مگنت موتور خودرو دچار حریق شد.

او افزود: ۳ آتش نشان پس از مهار و خاموش کردن آتش، به علت نبود مالک، خودرو را به ماموران نیروی انتظامی تحویل دادند.

 

انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.