تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان مرکزی

در جشنواره شهید رجایی در اراک از دستگاه‌های اجرایی برتر استان مرکزی تجلیل شد.

تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان مرکزی در جشنواره شهید رجاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در سومین روز هفته دولت بیست ودومین جشنواره شهید رجایی استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم استانداری در اراک برگزار و از دستگاه‌های اجرایی برتر تجلیل شد.

در این جشنواره شرکت برق منطقه‌ای باختر از گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها، اداره کل اقتصاد و دارایی استان مرکزی از گروه عمومی اجتماعی و قضایی، اداره کل راهداری از گروه زیربنایی و تولیدی، اداره کل فنی و حرفه‌ای از گروه علمی فرهنگی و آموزشی و اداره کل بیمه سلامت از گروه حمایتی سلامت و بهداشت به عنوان دستگاه‌های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل ورزش و جوانان، و اداره کل بهزیستی استان مرکزی هم به عنوان دستگاه‌های اجرائی که بیشترین رشد را نسبت به ارزیابی سال گذشته داشتند مورد تجلیل قرار گرفتند.

این دستگاه‌ها با توجه به آئین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستوالعمل‌های اجرایی جشنواره شهید رجایی در مورد ارزیابی عملکرد سالانه مورد ارزیابی، با رویکرد کار تیمی انتخاب شده اند.

انتهای پیام / ج

درجشنواره شهید رجایی استان مرکزی از دستگاه‌های اجرایی برتر تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.