وزیر اطلاعات در همدان؛

مسئولان در هر منصب حکومتی خدمتگزار مردم و انقلاب هستند/ مشت آهنین ایران اسلامی پاسخ به متجاوزان خارجی


وزیر اطلاعات گفت: مسئولان در هر منصب حکومتی خدمتگزار مردم و انقلاب هستند.


مسئولان در هر منصب حکومتی خدمتگزار مردم و انقلاب هستند/مشت آهنین ایران اسلامی پاسخ به متجاوزان خارجیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در مسجد مهدیه همدان در جمع مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر از یاران صدیق و وفادار امام خمینی (ره) بودند که جان خود را در راه امام و انقلاب فدا کردند.

او با بیان اینکه تکیه همه مسئولان بر خون شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است، گفت: همدان مهد شهیدان بزرگواری، چون قدوسی و علمای بزرگ شیعه همچون مرحوم آخوند ملا علی معصومی است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه هفته دولت، هفته پیوند مردم با دولت است، گفت:مسئولان باید در این هفته با مرور عملکرد یکسال خود نقاط ضعف و قوت را بررسی و برای خدمت بیشتر به مردم آماده کنند.

علوی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی دولت و حکومت متعلق به مردم است، بیان کرد: مسئولان در هر منصب حکومتی خدمتگزار مردم و انقلاب هستند.

او با اشاره به حقوق متقابل دولت وملت در حکومت اسلامی گفت: وظیفه حکومت و دولت خدمت به ملت و وظیفه ملت حمایت از دولت و حکومت اسلامی است.

وزیر اطلاعات با اشاره به نمونه ناب حکومت در دوران حضرت علی علیه السلام و ائمه اطهار، بیان کرد:جوامع غرب با ادعای دموکراسی و حقوق بشر، قرن ها بعد به مفاهیم ناب اسلامی در حکومت داری رسیدند.

علوی با اشاره به وحدت دولت و ملت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب گفت:با الگو گیری مقاومت و پایداری باید در برابر این تهاجمات با تمام قوا ایستادگی کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به تبلیغات پوچ دشمن برای هراس و ترس در منطقه خلیج فارس، گفت:ایران اسلامی با قدرت و صلابت بی نظیر هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در جهان به سخره می گیرد.

علوی با بیان اینکه ما روح تجاوز نداریم، گفت: اگر مورد تجاوز قرار بگیرم مشت آهنین خود را بر سر هر متجاوز فرود می آوریم.

او  با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برای هیج کشوری در منطقه و جهان تهدید نیست، گفت: بعد از سرنگونی پهباد آمریکا در منطقه کشور های خلیج فارس با فرستادن پیام های گوناگون خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی شدند.

وزیر اطلاعات  با بیان اینکه جمهوری اسلامی عزتی بدون هزینه برای کشور های منطقه ایجاد می کند،گفت: منطقه خلیج فارس وجنوب غربی آسیا فقط باید با مشارکت و حضور کشور های منطقه اداره شود.

وی با بیان اینکه مجموعه دولت باید در همه عرصه به مردم خدمت کند،گفت:مردم به حق و تمام فداکاری ها حق و وظیفه خود را در برابر دولت و نظام به نحوه انجام داده اند.

انتهای پیام /د ا

ایران اسلامی با قدرت و صلابت بی نظیر هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در جهان به سخره می گیرد.

برچسب ها: وزیر ، یادواره شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.