اختصاصی/

تخریب برج ۳ هزار متری سعادت آباد و تبدیل دوباره آن به حسینیه / بسیاری از واگذاری‌ها در تهران تبدیل به برج‌‌سازی شده است

مشاور حقوقی سابق وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق رای دادگاه برج سعادت آباد قلع قمع و به حالت اولیه بازگردانده و تمامی قرارداد‌ها ابطال می‌شود.
 
تخریب برج ۳ هزار متری سعادت آباد و تبدیل دوباره آن به حسینیه / بسیاری از واگذاری‌ها در تهران تبدیل به برج سازی شده استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از جمله پرونده‌های کلان زمین‌خواری که شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی به آن ورود کرده؛ پرونده معروف به «حسینیه قائم» در سعادت‌آباد تهران است.
 
ماجرا از این قرار است که در سال ۸۵ به تعدادی از نمایندگان وقت مجلس یک قطعه زمین ۳ هزارمتری در خیابان درختی سعادت‌آباد برای احداث حسینیه واگذار می‌شود و این افراد طبق قراردادی که با سازمان ملی زمین و مسکن داشتند، اجازه تغییر کاربری نداشتند و وزارت راه و شهرسازی این اراضی را تنها برای ساخت حسینیه واگذار کرده بود.

با این حال، افراد مزبور این زمین را بدون اینکه حق واگذاری داشته باشند، می‌فروشند و مالک جدید با فرآیند‌های نامتعارف، شهرداری را ملزم به صدور پروانه ساخت می‌کند تا اینکه وزارت راه و شهرسازی متوجه تغییر کاربری و فروش اراضی واگذارشده می‌شود و شکایت می‌کند!

جالب‌تر آنکه در زمان طرح شکایت، هیچ سازه‌ای به‌روی این ملک وجود نداشت، اما در حال حاضر یک ساختمان که تا طبقه هشتم هم بالا رفته، احداث و البته جلوی ادامه احداث آن با دستور مقام قضایی گرفته شده است.
بیشتر بخوانید: توضیحات وزیر راه در مورد چگونگی تبدیل زمین حسینیه به برج لاکچری در سعادت آباد

حسین معصوم مشاور حقوقی سابق وزیر راه و شهرسازی و مسئول پیگیری این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تخلف در تغییر کاربری یک قطعه زمین در سعادت آباد که برای ساخت حسینیه واگذار شده بود، گفت: در سال ۸۵ به تعدادی از نمایندگان وقت، قطعه زمینی در خیابان درختی سعادت آباد با کاربری تجهیزات شهری برای ساخت حسینیه واگذار شده بود، اما این افراد برخلاف قانون، کاربری آن را تغییر داده و در حال ساخت طبقات با کاربری نامعلوم مسکونی یا تجاری هستند.

او ادامه داد: این افراد زمین را بدون اینکه حق واگذاری داشته باشند به فروش می‌رسانند و آن‌ها هم با فرآیند‌های نامتعارف، شهرداری را ملزم به صدور پروانه می‌کنند. کاربری این قطعه زمین تجهیزات شهری بوده و افراد این زمین را برای ساخت حسینیه از وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) گرفته بودند.

نماینده سابق تام الاختیار وزیر در شورای حفظ حقوق بیت المال تاکید کرد: مالک طبق قراردادی که با سازمان ملی زمین و مسکن داشته، حق تغییری کاربری نداشته و وزارت راه این اراضی را تنها برای ساخت حسینیه خارج از مزایده واگذار کرده بود. زمانی که هم سازمان مربوط متوجه تغییر کاربری می‌شود و شکایت می‌کند هیچ سازه‌ای بر روی این اراضی وجود نداشت .

او ادامه داد: کاربری این زمین کماکان در پروانه تجهیزات شهری بوده، اما این افراد با توسل به یک رای، کاربری را برای ساخت و ساز تغییر دادند.

معصوم با تاکید بر اینکه ساخت و ساز با هر کاربری دیگر در این اراضی برای وزارت راه و شهرسازی امکان فسخ قرارداد را ایجاد می‌کند، ادامه داد: در این مدت هر چه بیشتر اقدامات قانونی برای مهار این تخلف انجام شد مالکان با جدیت بیشتر ساخت و ساز را دنبال کردند.

معصوم با بیان اینکه بر اساس حکم دادگاه، پرونده حسینیه قائم در منطقه سعادت آباد تهران بسته شد، گفت: طبق حکم دادگاه هر آن‌چه که در این پروژه اتفاق افتاده باید به وضعیت اول بازگردانده شود و تمامی روند ساخت در این پروژه باید قلع و قمع شود.

او ادامه داد: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر حکم را اجرا کند.

معصوم با بیان اینکه از ابتدا کاربری پروژه راه اندازی تجهیزات شهری بوده است، گفت: ممکن است تجهیزات شهری شامل ساخت حسینیه و یا ساخت مراکز فرهنگی باشد و ما حکمی به نام حسینیه نداریم، اما با بازگرداندن این پروژه به حالت اول، از ساخت برج در آن جلوگیری می‌شود.

مشاور سابق وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: دولت باید اسناد را انتقال داده و قرارداد‌های این پروژه را باطل کند و با قلع و قمع تمامی پلاک‌های این پروژه به وضع سابق بازگردانده شود.

او افزود: در قرارداد این پروژه علی رغم آن که اعلام شده بود که نمی‌توانند این اراضی را بفروشند، ولی فرد خریدار آن را فروخته و سازنده تبدیل به برج کرده بود.

معصوم گفت: در قراردادی که بین وزارت راه و شهرسازی و فرد خریدار منعقد شده بود، امکان تغییر کاربری وجود ندارد، ولی فرد آن را فروخته و تبدیل به برج لاکچری کرده است؛ خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی سریعا متوجه تخلف شده و آن را پیگیری کرده و هم اکنون با رأی دادگاه حکم تخریب آن صادر شد.

مشاور سابق وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: متأسفانه واگذاری‌های محفلی جامعه را به سمت تباهی هدایت کرده و باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در این بخش شده است.

او اظهار کرد: چنین اقداماتی در جامعه در قالب واگذاری‌های گروهی افزایش یافته به طوری که بسیاری از واگذاری‌ها در تهران باید تبدیل به پروژه‌های فرهنگی، بیمارستانی و سایر پروژه‌های عمرانی می شدند که متاسفانه تبدیل به پروژه‌های مسکونی برج سازی شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sayad
۲۰:۳۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
حیف این همه مسالح والامن یک ساله میخوام یه خونه90متری برای زن وبچم بسازم نیمه کاره ولش کردم روزبه روزهم گرونیو.......
بیشترمیشه
Iran (Islamic Republic of)
Zahraheidarnia
۲۳:۴۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
کاش تخریب نکنن تو این وضعیت اقتصادی مملکت و این همه بی خانمان تو ایران خسارت مال باخته ها هم داده شه ویا به حقشون برسن تخریبش از ساختش وحشتناکتره
Iran (Islamic Republic of)
رضی اندیش
۰۸:۵۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
این نیز هم بگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام وخسته نباشید خدمت پرسنل محترم..
اقای رئیسی تشکر فراوان میکنیم از شما ...
نمایندگانی از طرف دفتر شما به تمامیه شهرها بفرس وبانظارت شما که تمامیه این خائنانی که از پست ومقامشون سوئ استفاده میکنند دستگیر ومحاکمه علنی بشوند ...خدا والدینت را رحمت بکند ..اقای رئیسی بلحق که انتخاب رهبری
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخ
۰۰:۵۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
ببینیم و تعریف کنیم... از حرف تا عمل چهل سال فاصلست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
عجب عجیب،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
تبدیل شود به بیمارستان برای بیماران بی بضاعت
Iran (Islamic Republic of)
بقای
۲۳:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
منم نظرم خراب نکنین این حق ناس خورها را گردن بزنن ملع عام عبرت بشه برای بقیه دمت گرم رئیس متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
حیف این همه مصالحی که استفاده شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
اگر نکوبند باید شرعا هزینه ساخت آپارتمان مثل آهن آجر و بقیه را به سازنده بدهند تا حلال شود بعدا تصمیم بگیرند که چه استفاده ای از آپارتمان بکنن
که البته هزینه اش بالاست و....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
اگه من قدرت داشتم اون نماینده ها و افرادی که تخلف کردن همه را جمع میکردم داخل ساختمان و پایه های ساختمان را با تی ان تی تخریب میکردم و فیلمش را برای همه به نمایش میذاشتم و روی خرابه های ساختمان بنر میزدم عاقبت خائن به بیت المال مسلمین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
خداروشکر که آقای رئیسی اومدن و این ضربه هایی که به مملکت میزنن رو مشخص کرد و جلوشونو گرفت... حاج آقا رئیسی واقعا خدا قوت و خسته نباشید میگم بهتون.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
به نام خدا
پیگیری امر بسیار شایسته هست !
ضرر به خاطیان نیز شایسته تر !
اما تخریب : یعنی تخریب بیت المال! عقل نمیپسندد.
بنده قاضی نیستم اما بنده فکر میکنم بایستی به نفع فقرا مصادره گردد. با این پول میشود افراد زیادی از بنی آدم را از گناه نجات داد و به سعادت و آرامش رساند!
پناه بر خدا اگر پاسخ جهالت با جهالت داده شود.
چون تو با بد ، بد کنی پس فرق چیست!
رضا فاطمی
Iran (Islamic Republic of)
ولی الله آزمون
۱۹:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
با سلام حالا که خوشبختانه با آمدن آقای رییس در راس قوه قضاییه همه چیز داره قانونمند میشه یه مشکلی هم من دارم تو را به قران کمک کنید حل بشه ،پیمانکار بودم حکم گرفتم ،بر علیه شهرداری بعد از ۷ سال نمیتونم حقم رابگیرم ،خواهشن یکی کمک کنه
Germany
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
همه کاراشون غیرعادی، نامردمی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
مشکل از این نماینده ها نیست، مشکل مملکت از ارگانهای نظارتی که بايد به اعمال و رفتار این نماینده ها نظارت داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
جمالی
۱۴:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
عالی میشه اگه رای صادربشه همه طبقات به حسینیه اختصاص داده بشه نه تخریب .حسینیه یعنی حفظ واشائه سوگواری اباعبدالله وسنت حسنه ترویج عاشورایی وتخریب یعنی خسارت به اموال عمومی..
Iran (Islamic Republic of)
جمالی
۱۴:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
اصلا چرااین ملک بنام نماینده شده؟
این ملک عام المنفعه هس وقطعا نبایدبنام شخص خاص زده بشه.این امریاعمدی بوده یانماینده زرنگی پشت قضیه بوده .
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۴:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
من دلم برای مردمم میسوزه الهی ایران و مردم ایران دورتون بگردم خدا بزرگه ناراحت نباشین هرچقدر داشته باشیم آخر یه وجب خاک با خودمون ارث میبریم خوش باشین عمروعشقهای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
با اجاره این ساختمان چندین حسینیه می‌توانند بسازند و به مستضعفان کمک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
با اجاره ان چند جوان را صاحب خانه کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام.این از بیت المال نیست این از کسب حرام وخلاف وخیانت وکلاهبرداری است و باید خراب وحتی محاکمه شوند علنی و به صورت شفاف وخواهشمند است دولت کار به پرونده خلافکاران وخیانت کنندکان نداشته باشد وبه وضع مردم برسد که زیر فشار زندگی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام.ما از جناب اقای رئیسی تقاضا داریم این نمایندگان خلافکار را معرفی ضمنا با توجه به اینکه از اساس ساخت ان بر خیانت بوده وبخاطر اینکه درسی برای افراد متخلف باشد باید خراب شود واین کارنشان از قدرت و سمبل درخصوص مبارزه بافساد است واین مبارزه با افراد منافق است که به اسم اسلام خیانت به اسلام میکند لعنت خداوند بر چنین کسانی که به رسالت خود خیانت میکنند وخون شهدا را پایمال لعنت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
باسلام نمایندگان مجلس که تخلف کردند چرا ازمجلس اخراج نمیشوند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
لطفا به فکر بی خانمانان باشین وباحداقل قیمت به عنوان مسکن مهر به تهیدستها داده شود این برج رو ودربغلش یه حسینیه هم (بادرآمد وفروش برج) ساخته شود. بفکر مردم باشین و اسراف نشه این همه زحمت وصرف وقت برا ساختش و...
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
اعدام فقط این مردم زخم خورده رو آروم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
شفاف سازی کنیدشما خبرنگاران وفیلم تخریبش رواگه تخریب کردن بزارین.البته خراب کردن اسرافه،بنظرم اگه بفروش برسونندبرج رو باپولش چندین حسینیه درست کنن هم خداوهم خلق راضی اند
Canada
بنام ملت ایران
۱۱:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
مسئولین قضایی ساختمان را مورد کیفر قرار ندهند ،برج که ساخته شد، و جز سرمایه های ملی است، ولی با عوامل این کار با اشد مجازات بر خورد کنند، تا سر مشق دیگران شوند، تورابخدا به داد این مردم فلک زده برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
نظر همه محترم.اگه بازم نظارت نباشه،حیف و میل میشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
هر دم از این باغ .بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
مسئله اصلی در حال حاضر معرفی افراد متخلف به صورت کامل چه نمایندگان ذینفع در شهرداری و یا در نهادهای دیگر به مردم است.تخلف در پروژه ای به این عظمت با حجم پول هزاران میلیاردی قطعأ نمی‌تواند کار افراد معدودی باشد و درخواست بحق و حداقلی مردم معرفی کامل ذینفعان این تخلف است.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۰:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
از جایی باید شروع کرد شاید همین مورد بهترین باشد
هرکاری طبق قانون نباید بشود برای همه یکسان باشد باید زور وزر وواسطه را مهار کرد حکم خدارابرای مجرم باید اجرا کرد.نظم وقانون را برای کشور همگانی کرد مخصوصا برای کسانی که مسئولیت دارند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
من توخونه40متری زندگی میکنم بابدبختی تازه مستاجرم اگه مال خودم بودخداروشکرمیکردم کاش یکم پولدارها کمترحریص باشندوبه فکرمردمندفقط فقیرباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
همه چه ساده ایم
Australia
ناشسناس
۰۹:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
بایدمجازات شودحق این مردم ممضللوم اون دسته ازمردم بدبخت که نون شبوشو ندارواون مادربدبخت دوتاآزبچه میکوشهازکرسنگی این چندسال بچارگی بس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
تخریب عین اسراف است هر برجی که اینطور ساخته میشه بگیرید اجاره بدید و درآمدش رو برای مستضعفان خرج کنید
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۸:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
البته خراب کردن شاید بهتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
من نمیدونم چه جوری اینا پیش رفتن
خونه ما کنار کانال آب رودخونه زاینده روده دو متری هم ازسطح زمین کانال پایین تره مجوزمونو منهی ۶۰دادن درصورتی که بقیه خونه ها مثبت ۶۰ هستن
حالا یه ۱۰سانتی آب کانال بزنه بالا بنظرتوچی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
اخه مگه میشه موقع ساختن این برج ندیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
باید اون فرد یا افرادی را که این کار را کردند گرفت و مثل قاتل امام جمعه جلوی تمام مردم دارش زد تا عبرت سایرین بشه یه سری نون شب ندارند وسرشون جلوی زن وبچه پایینه ویه سری مثل اینا برج میسازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
چرا این ساختمان را به مردم بی خانمان نمیدهند
پیش خدا و انسانیت هم عملی بسیار نیکی است
تخریب ان به هدر رفتن سرمایه ملی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
فقط دزدی هر دم از باغ بری می‌رسد
Canada
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
نماینده ای که به حسینیه رحم نکرده .میخواهد به حال مردم رحم کند .اصلا .نه اخلاق دارن .دزدان واقعی اند .باید اسامی شون فاش شود و از کار بیرون شون کنند ومصادره تمام اموال .چونکه همینجوری مال حرام و متعلق به بیت المال کسب کرده اند .اگر اسامی شون را فاش نکنید .همکار و هم دست شون هستید و جوابگوی خدا باید باشید
Canada
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
لیست نمایندگان .اختلاس گر .حقوق نجومی .بی اخلاق را بیرون دهید .ما مردم منتطر شناخت بیشتر دزدان کلان هستیم .در روز روشن دزدی کرده اند .عذاب الهی دچار شوند .از گلویشان پایین نرود . .افشا ی اسامی قتصادی هستیم .تمام اموال را به این تریتب بدست اورده اند
Canada
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
این برج را برای تحقیقات در اختیار نخبگان قرار دهید .یک طبقه کتابخانه .یک طبقه برای تحقیقات شون و بقیه طبقات هم خودشون زندگی کنند .چونکه لیاقت زندگی خوب را دارند. زخمت کش اند
Canada
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
بفروشید و برای جوانان اپارتمان در حای دیگه بسازید .معرفی نمایندگان
Canada
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
یک طبقه ورزشخانه برای حوانان .چند طبقه کتابخانه تخصصی .
اصلا همش کتابخانه کنید .هر طبقه برای یک رشته
چرا میخواهید خراب کنید .نماینده متخلف را معرفی کنید
Canada
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
بخشنده و نمایندگان خلاف کار را با ذکر اسامی بیان کنید .دزدی و اختلاس و حقوق نجومی به عرش خدا رسیده .چرا اسامی شون را افشا نمیکنید تا مردم بشناسند
Canada
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
شخصی که زمین را به نماینده بخشیده و .اول آسامی شون را افشا کنید و بعد مصادره اموال هر دو که دزدان اصلی اند
Canada
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
از اون اول چرا باید زمین برای تاسیس حسینیه بهشون داده میشده .بعد چرا نگفتند این زمینها وقف هستند و خرید و فروش نباید میشده .حالا مالک خلاف نکرده .ساخته .هر دجالی که زمین واگذار کرده .خلاف کار اول و بعد کسی که فروخته .دجال دیگه .
مصادره تمام اموال حرام و متعلق به بیت المال شان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
چرا تخریب کنید،الان اینقدر جوان و بچه هست که میخوابن تویه خیابون،اونارو جمع کنید ببرید اونجا زندگی کنن خیلی هم کاره انسانیه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
ای داد چقدر طبیعت را خراب کردیم تبدیل به سیمان شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
خوب این نماینده های متخلف و ناظرین و کسانی که مجوز دادن تکلیفشون چی میشه؟طبق معمول هیچ !!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
چرا قبل از اجرا جلوگیری نمی شود تا اینکه ساخته شد صد صاحب پیدا می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
نماینده مجلس، نماینده... حواسمون باشهچه کسی رو داریم میفرستیم مجلس، چرا نماینده باید مجوز ساخت حسینیه رو از وزارتخانه بگیرد، (وزارتخانه؟)، جای حسنیه با مجوز شهرداری برج ساخته شد، (شهرداری؟) رئیسی جان! کارت در اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
ولله امام حسین راضی نیست خرابش کنید بدینش به جوانان فاقد خونه که ازدماج میکنن هرکدوم چند سال بشینن بعد نفرات بعدی ینجور بهتر از حسینیه هست فسادم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۲:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
باسلام ادب خدمت ریاست قوه قضاییه من مسول باشم این چندطبقه ساخته رو خراب نکنه همین چند طبقه باشه بالاشو حالت پنت هاوس میشه کاملشو حسینیه بکنه ومابقی طبقات قیمت گزاری بکنند سازنده ونماینده مجلس که تخلف کرده سمت شهرری به ورامین ویاقسمت پایین تهران سمت کهریزک فکرکنم میشه 50واحد خونهای 70 الی75 متری بسازندوبرای زوجهای جوان مسکن دوساله اجاره بدهند هردوسال 50تازوج جوان اونجاسکونت کنند تا باپس انداز پولهاشون بتونند بعد دوسال کاری انجام بدهند یااجاره بدین پولهاشوخرج خیریه اسایشگاه کهریزک بکنند کم نیست 50میلیون درماه به اسایشگاه بدهن وهم زوجهای جوون سکونت بکنندوگرنه الان دومیلیارد هزینه کرده خرابش بکنین به کشورخیانت میشه به جوونهایی که برای 30میلیون تومن برای عروسی نیاز دارندجفا میشه تاحال خواب بودن علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
خدایی خیلی سریع متوجه شدند درست وقتی برج ساخته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
به.جای.حسینیه
به
بی.خانمانها.میدادن
Iran (Islamic Republic of)
23456
۲۲:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
نمایندگان متخلف را باز خواست کنید . اونای که مجوز ساخت را داده اند باز خواست کنید همکف برج را حسینیه کنید و سایر طبقات را به نفع حسینیه اجاره بدید و منافع حاصل را صرف کودکان کار کنید و پیشگیری از اسیب های اجتماعی
Russian Federation
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
خرابش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
خدایا من نه خونه دارم نه ماشین یه واحدشو بدین به من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
همانطور که مجرمین را برای درس عبرت اعدام می کنیم باید این ساختمان هم هر چند هزینه شده باید تخریب بشه تا برای دیگران درس عبرت بشه هزینه ساختش هم نمایندگانی که زمین را فروختن بدهند
Iran (Islamic Republic of)
محسن قنبرزاده
۲۱:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
و بهترین گزینه تخریب چنین ساختمان هایی هست تا درس عبرت بشه برای دیگران که سوء استفاده نکنند، درست مثل له کردن خودروهای خیلی گرون قاچاق تو فیلیپین با بلدوزر و به دستور رئیس جمهورشان...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
بیمارستان هم بد نیست اسم بیمارستان رو بگذارید اقا امام حسین ع هزینه درمان مردم رو هم وزارت بهداشت تقبل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
در این مورد سه گروه تخلف کرده اند.گروه اول نماینده های فرصت طلب . گروه دوم کمیسیون شهرداری که علیرغم تخصیص زمین جهت حسینیه اجازه ساختن برج داده گروه سوم عدم نظارت وزارت مسکن زیرا وقتی ملکی را جهت کاربری خاصی واگذار می کنند باید نظارت کنند تا تغییر کاربری ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام طبقه اول ودوم راحسینیه وبقیه را به تازه ازدواج کنندها به مدت یکسال اجاره بدهید به مبلغ خیلی کم تاجوانان تشویق شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
به نظر منم اونو بفروسن وپولش رو بین اون جوونهایی که خانه ندارن تقسیم کنن .میدونن تومناطق پایین یااطراف تهران چندصدنفر خانه دارمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
از این دست اتفاقات زیاد رخ داده و از این به بعد هم میفته
Canada
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
کدام بی دین و اختلاسی و حقوق نجومی بهش مجوز ساخت داده که حالا باید خراب بشه .مقصر اصلی کسی است که مجوز ساخت داده .حالا باید هزینه ساخت و خرابی را او بدهد .وقتی روابط جای ضوابط بشه .این میشه عاقبت اش
Iran (Islamic Republic of)
غریب
۱۹:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
فقط اینو میتونم بگم‌کاش یه راه فرار از این عصر و زمانه رو داشته باشیم هممممین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
باسلام به نظر مردم احترام گذاشته شود ساختمانیکه این همه پول هذینه شده براش خراب نکنید خب بزارید برافروش پولش رایارانه کنید بدین به ملت .
Iran (Islamic Republic of)
بیخیال
۱۹:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
قششششنگ مشخصه طرف انقد پولداره ک همه رو از نماینده مجلس تا شهرداری خریده.چطور ما بدبختا میخایم یه اجر بزاریم رو اجر شهرداری از زمین و زمین عین کرکس میریزن رو ما.
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۸:۴۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
بازم حکم بدِ دیگر..
ایا امکان نداشت اپارتمان رو بفروشن و بجاش صد تا حسینه دیگه بسازن؟
یا همونجوری به نیازمندا بدن؟؟
این چه حکمیه اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
با سلام بهترین راه اولا. مصادره به نفع مردم بی سر پناه وبی سر پرست. ودوم اینکه اعلام اسامی افرادی که به اسم خدمت به مردم در حق همین مردم خیانت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
به نظر من مصادره شود وبرای خوابگاه دانشجویان یا کار فرهنگی استفاده شود وکلیه دست اندرکاران چنین کارهایی تنبیه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
باید اون نماینده ها رو هم به جرم کلاه برداری و فروش بدون مجوز و یا فروش اموال عمومی مجازات کرد. فکر کردن حالا نماینده شدن هر کاری میتونن بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
اون که نظرداده برج روهرکدوم روبه یک واحدحسینیه بیمارستان وپرسنل بدهندعجب باهوشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
دونماینده مجلسی که چندروز پیش در خرید ایران خودرومتخلف و دادگاهی شد دوباره باوثیقه آزاد میشود ودوباره به کارخودش در مجلس بر میکردند این یعنی چه یعنی قانون کشور توسط اینها نظارت و تبیین میشه یعنی ماملت چقدر بدبختیم که اینها برای ملت کار کنند واختلاس نشه
Turkey
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
باید این کار انجام شود، برای دزدان و کسانی که مفاسد اقتصادی راه انداخته اند مایه عبرت شود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
جرا به نام نماینده ها شده که بتونند بفروشند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیروند
۱۷:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام.این زمین متعلق به حسینیه هست و باید تبدیل به حسینیه و مسجد شود و جلوی بی عدالتی گرفته شود.محسن نصیروند.با تشکر*
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
اینا همش کار خودشونه. زمین رو میفروشن بعد میگن مجوز نداره بعد خراب میکنن دوباره زمین رو پس میگیرن. همش فیلمه اینا.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
اگر منظور جلوگیری از اینگونه موارد است باید انرا تخریب کرد و ینای حسینه را انجام بدهند .
درست است میشود انرا فروخت و حسینه را جایی دیگر شاخت اما اگر تخریب شود دیگر کسی چرئت نخواهد کرد که اینگونه کلاه برداری بکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
توراخدا خرابش نکنید یفکر اساسی بکنیداین اسراف این همه مصالح بکاررفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
چرا اسم آن نمایندگان متخلف را اعلام نمی کنید
و چرا با آنها برخورد نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
طبقه اول بشه حسینه و بقیه رو بدن افراد نیازمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
۱_ نماینده ای که خلاف کرده را بگیرند
۲ _ قو قضائیه می بایست تمام هزینه های تخریب + تمامی هزینه های مصالح ساخت را ( که می بایست در جای دیگر مصرف میشد و اکنون باید نابود شود (یعنی مجرم باعث خسارت سرمایه کشور شده است)) را از مجرمین تادیه نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
هرچه بگندد نمکش میزنند /وای به روزی که بگندد نمک.....نمایندگان و منتخبین مردم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
تخصص من خدمات سیستم صوت،مهارات درمداحی،ادعیه خوانی،تاسیسات،برق،سابقه ۱۰سال خادم مسجد.دنبال یه حسینه هستم تاهمه ی مواردش رابعهده بگیرم وبرنامه های هفتگی روازجمله دعای توسل و..برگزارکنم.فقط یجابرای سکونت خودوخانواده داشته باشم،عاشق کارهای مذهبی هستیم،لطفاهرکی ازچنین موقعیتی خبرداره پست بزاریدتاازاین طریق اطلاع پیداکنم
Iran (Islamic Republic of)
سحری
۱۶:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
برا چی خراب بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
به این جمله دقت کنید : "مالک جدید با فرآیند‌های نامتعارف، شهرداری را ملزم به صدور پروانه ساخت می‌کند"!.... یعنی شهرداری اینجا بی گناهه!
Iran (Islamic Republic of)
م ،غ
۱۶:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام تازمانیکه ارزشیبابی وشناختهای درست حسابی درگزینش های حساس بواسطه دستگاه های نظار تی امنیتی صورت نگیره همین اش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
نماینده مردم هستن دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام بابا بدین به چهارتا بی خانمان چرا دارین تخریب میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
طبقه همکف را حسینیه کنید و الباقی طبقات را بعنوان موقوفه حسینه اجاره دهید و با در امد ان تبلیغات اسلامی و حسینی و مشکلات مسلمانان را کم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام،باتوجه به گرفتاریهای اقتصادی،اجازه شرعی گرفته وطبقه اول حسینیه وتفاوت رامحاسبه ولی تخریب صورت نگیرد،چون خراب کردن ساده است..که دراینصورت افرادبی خانمان وواجدشرایط هم ازبدبختی خارج میشوند..خداو وجدان رانظربگیرید
Belgium
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
ترو خدا خرابش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
چرا نام خلافکاران را اعلام نمی کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
طبقه اول را تبدیل به حسینه کنید، هیچ مشکلی نداره بقیه را بدید به بیخانمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
خرابش نکنن. راههای بهتری هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
به نظرمن و دوستانی که نظرشوت را اعلام کردند اینها باید این ملک را به دانشگاههای تهران برای خوابگاه دانشجویان عزیز و محترم کشورم در تهرن بدهند که اینقدر دانشگاه ها دقدقه خوابگاه نداشته باشند و طبقات پایین اون را هم حسینیه کنند چرا اینقدر مصالح ساختمانی را می خواند ازبین ببرند که چی می خواد بشه
۱۲
آخرین اخبار