تمجید سایت المیادین از علیرضا بیرانوند؛

بیرانوند بی شک پدیده فوتبال ایران است

یک رسانه عربی به تمجید از ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران پرداخت.

بیرانوند بی شک پدیده فوتبال ایران استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فوتبال ایران همواره دروازه بانان مطرحی را همچون احمدرضا عابدزاده به دنیا معرفی کرده است. به غیر از دروازه بان، ستارگانی، چون کریم  باقری، مهدی مهدوی کیا، علی دایی و حمید استیلی نیز در فوتبال  ایران بسیار مشهور هستند، اما حالا یکی از بهترین‌ها در فوتبال این کشور معرفی شده و او هم کسی نیست جز علیرضا بیرانوند.

با وجود ستارگانی چون مهدی طارمی و سردار آزمون، علیرضا بیرانوند لقب برترین دروازه بان یاران را از آن خود کرد. اتفاقی که پر از روز‌های خوب و خوش و توام ا موفقیت  را برای این گلر ایرانی به دنبال دارد. بیرانوند بی شک پدیده فوتبال ایران است. این گلر از روز‌هایی که در خیابان می‌خوابید و به سر می‌برد و برای اینکه سوار اتوبوس شود از اطرافیان پول قرض می‌گرفت، حالا در بهترین جایگاه فوتبال ایران قرار گرفته است.  

بعدها این بازیکن با یک مربی محلی رایزنی کرد و در نهایت به تیم فوتبال نفت تهران منتقل شد و در کنارش در یک پیتزا فروشی شروع به کار کرد. او بخاطر مشکلاتی که در محل کارش به وجود آمده بود مجبور شد از این محل کار رفتنی شود و فوتبالش را آزادانه ادامه دهد.  

بیرانوند از طریق نفت تهران به پرسپولیس پیوست و سپس به تیم ملی راه پیدا کرد. روز‌های سخت و تاریک تبدیل به اوقات خوش و درخشان شد. او در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل مراکش کلین شیت  کرد، پنالتی کریستیانو رونالدو را گرفت و تنها با یگ گل از اسپانیا به همراه یوز‌ها شکست خورد.

حالا بیرانوند برترین گلر آسیا و ایران بوده و در رنکینگ فیفا نمره قابل قبولی کسب کرده است. عملکرد او به تشویق نسل جدید برای درخشش کمک شایانی خواهد کرد.


انتهای پیام/

تمجید سایت المیادین از علیرضا بیرانوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار