آماده باش اداره گذرنامه پلیس اصفهان برای خدمت رسانی به زائران اربعین

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آماده باش اداره گذرنامه این پلیس به منظور خدمت رسانی به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر پیاده روی اربعین مشتاقان بسیار زیادی داشته و سال به سال بر تعداد آن افزوده می‌شود به همین جهت اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از آغاز ماه محرم به حالت آماده باش در آمده تا بتواند خدمت رسانی بهتر و سریع تری را به زائران حسینی (ع) ارائه کند.

او افزود: متاسفانه بسیاری از زائران اباعبدالله (ع) سال گذشته در مرز‌های خروجی با مشکل مواجه و از خروج آن‌ها جلوگیری به عمل آمده بود و این امر باعث شد تا حجم زیادی از گذرنامه‌های زائران توقیف و به این پلیس بازگردانده شود و در این رابطه پرونده‌های قضایی برای متقاضیان تشکیل شود.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: به حمد الله امسال با رایزنی‌هایی که با طرف‌های عراقی صورت گرفته اخذ ویزا برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) حذف شده است، اما مردم باید بدانند که خروج از کشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصی است و هر فرد فقط با گذرنامه شخصی خود می‌تواند از مرز عبور کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: به زائران حسینی (ع) توصیه می‌کنیم قبل از خروج از کشور به اداره گذرنامه واقع در خیابان وحید، خیابان رودکی، جنب کلانتری ۱۵ و همچنین تمامی اداره‌های گذرنامه شهرستان‌های تابعه مراجعه و اجازه خروج و سایر موارد گذرنامه خود را استعلام کنند.

سرهنگ اسماعیلی تاکید کرد: زائران از ارائه گذرنامه خود جهت خروج از کشور به افراد دیگر جداً خودداری کنند چرا که در پایانه‌های مرزی از خروج آن‌ها جلوگیری به عمل آمده و در این زمینه پرونده قضایی برای صاحب گذرنامه و شخص استفاده کننده تشکیل و رسیدگی به آن منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی مدت خواهد بود.


انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی اداره گذرنامه پلیس اصفهان به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.