هر روز با یک تعبیر خواب؛

تعبیر خواب ازدواج از منظر امام صادق (ع)

ازدواج آغازی برای مرحله جدیدی از زندگی است؛ دیدن این اتفاق خوشایند در عالم خواب هم پیام‌های مختلفی برای ما دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج مکمل دین و مرحله تازه‌ای از زندگی است. برخی از افراد این اتفاق خوشایند را در عالم خواب نیز تجربه می‌بینند.

امام جعفر صادق (ع) می‌فرماید: زن گرفتن در خواب بر چهار وجه است؛ بزرگی و مقام، زیادت مال، سرحالی و آسایش و خرمی و شادی.

ابن سیرین خواب ازدواج را چنین تعبیر کرده است: اگر کسی در خواب ببیند که زن می‌خواهد، نشانه این است که شرف و بزرگی‌اش زائل شود.

وی تعابیر دیگری نیز از خواب ازدواج دارد؛ مثلا اگر کسی در خواب دید که زن می‌خواهد، اما زن را نمی‌بیند و نامش را نمی‌داند، اجلش نزدیک شده است.

تعبیر خواب ازدواج چیست؟


در تعبیر دیگری از ابن سیرین چنین آمده است که اگر بیننده خواب «زنی را ببیند و سرای مجهول بود و آن سرا از آن شخص مرده بود و آن مرد با وی جمع شد، دلیل این است که آن زن بمیرد.»

جابر مغربی نیز می‌گوید: اگر کسی در خواب ببیند که دختری دوشیزه را به زنی کرد، نشان این است که که اندر آن سال او را زنی یا کنیزکی حاصل شود و از پادشاه خیر و نیکی ببیند.


بیشتر بخوانید:تعبیر خواب فرار کردن از منظر جابرمغربی


وی تعبیر دیگری نیز در رابطه با خواب ازدواج دارد و در این تعبیر خواب چنین می‌خوانیم: «اگر ببینی بین دو نفر خطبه عقد می‌خوانی، خیر و خوبی انجام می‌دهی و به همه احسان و نیکی می‌کنی و کار‌ها را از روی مصلحت انجام خواهی داد.»

تعبیر خواب ازدواج چیست؟

برخی از معبرین غربی نیز خواب ازدواج را چنین تعبیر می‌کنند: «اگر در خواب ببینید با کسی ازدواج کرده‌اید که او را دوست ندارید، به این معناست که در مورد اهداف‌تان در زندگی نگران هستید.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تعبیر خواب ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۸ دی ۱۴۰۰
من در خواز دیدم کە زن بیوەای را کە دوست داشتم با یکی دیکە کە نامزد کنونیش هیت اڵدواج کردە ولی سرو صورتشون را خوب نمیدیدم، بنظر شما تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۴۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
درخواب دیدم که با کسی عقد کردم درصورتی که در واقعیت متاهلم
اما در خواب مجرد بودم وخواب دیدم یواشکی عقد کردیم
Iran (Islamic Republic of)
آیسان
۰۱:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خواب دیدم با مردی در فروشگاه اشنا میشوم بعد دیدن او نظرم عوض میشود نمیخوامش هم خوش صداس برایم اواز میخواند هم پولدار ولی من او را دوست ندارم
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۲:۰۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
مادرم خواب دیدن که یه خانمومی بچه به پشت بسته بهش میگه دخترت چرا ازدواج نمیکنه بهش بگوازدواج کنه چرا مونده تعبیرش چیه مرسی
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۲:۰۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
مادرم خواب دیده ک یه خانومی یه بچه به پشتش بسته بوده بهش گفته دخترت چرا ازدواج نمیکنه بهش بگو ازدواج کنه چرا تعبیرش خواستم بدونم چیه
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۳:۳۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
سلام دوستان!
من ۱۲ ساله هستم و خواب دیده ام با دختری که دوستش دارم ازدواج کرده ام!
ولی دختری که دوستش دارم نمیداند دوستش دارم!
من نوجوان هستم لطفا کسی اگه فهمید لطفا بگه؟
Iran (Islamic Republic of)
شادی مطیع
۲۳:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم ازدواج کردم و با همسر و فرزندم رفتیم کوه ولی اونا از من سریع تر رسیدن به بالای کوه و من یک کم سخت بود برام طی کردن کوه تعبیرش چیه؟
آخرین اخبار