خبر خوش برای دانش‌آموزان لرستانی/مهر ۹۸ هیچ دانش آموزی بدون مدرسه نخواهد بود + فیلم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از آمادگی تمام مدارس این استان برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس از مهر ۹۸ خبر داد.

دانش‌آموزان لرستانی مهر ۹۸ بدون مدرسه نیستند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در حاشیه بازدید از مدرسه آب گرفته خدیجه کبری (ره) درباره شائبه‌های مربوط به ساخت و ساز مدارس در منطقه پلدختر اظهار کرد: در بخشی از منطقه پلدختر که مدارس در حاشیه رودخانه بودند، قرار نیست مجددا مدرسه‌ای ساخته شود.

او ادامه داد: به منظور ساخت و ساز اصولی مدارس قرار نیست مدرسه‌ای در حاشیه رودخانه، بازسازی شود، بنابراین مدرسه دیگری در منطقه دیگر جایگزین مدرسه تخریب شده می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه دانش آموزان مدرسه خدیجه کبری از اول مهر در مدرسه جدید مشغول به تحصیل می‌شوند، گفت: نگرانی بابت تحصیل دانش‌آموزان وجود ندارد و در تمام مناطق سیل‌زده کلاس درس وجود دارد.

او با اشاره به برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر آماده نشدن مدارس تا ابتدای مهر ماه تصریح کرد: هیچ دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید در مناطق سیل زده بدون کلاس درس نخواهد بود.

اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومانی برای نوسازی تمام مدارس سیل زده لرستان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومانی برای نوسازی و بازسازی تمام مدارس سیل زده لرستان اظهار کرد: ۶۰ میلیارد تومان از طرف سازمان نوسازی مدارس، ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات مربوط به سیل،
۱۴ میلیارد تومان از طرف استانداردسازی، ۴۶ میلیارد تومان از طرف اعتبارات استانی و ۸۶ میلیارد تومان از سوی خیرین بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه مدارس تخریبی پلدختر ۱۴ مدرسه و ۸۸ کلاس و تعداد مدارس تعمیری ۳۵ مدرسه با ۱۴۵ کلاس است، گفت: برخی شائبه‌ها در فضای مجازی درباره آماده نشدن مدارس پلدختر مطرح است، اما براساس برنامه‌ریزی‌ها کلاس‌های درس کوچک تا پایان تابستان و سایر پروژه‌هاتا مهر ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

او در تشریح لیست مدارس تعمیراتی با اعتبار دولتی گفت: برای بازسازی مدارس، اعتبارات خیرین و دولتی در نظر گرفته شده است.

افتتاح اولین مدرسه به روش ساخت صنعتی در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تاکید بر اینکه مشکل فضای آموزشی برای دانش آموزان در اول مهر وجود ندارد، بیان کرد: ابتدای مهر ۱۲۲ کلاس درس را تحویل می‌دهیم.

حیدری همچنین به اولین طرح صنعتی سازی ساخت مدارس اشاره کرد و گفت: اولین مدرسه ساخته شده به روش صنعتی در ریقان چگنی اول مهر تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار