افتتاح طرح های آخرین روز از هفته دولت

در آخرین روز از هفته دولت ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با بیش از ۱۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح های آخرین روز از هفته دولتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در آخرین روز از هفته دولت ۵۱ طرح عمرانی، خدماتی، تو لیدی و اموزشی با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دیواندره به بهره بر داری رسید.

این طرح‌ها شامل افتتاح مرکز مخابراتی روستای هزار کانیان، مدرسه روستای فتاح اباد، گاز رسانی به روستای البلاغ، طرح هادی روستای ظفر اباد، طرح‌های عمران روستایی در بخش کرفتو، بهره برداری از یک واحد کار گاه تو لید ادوات کشا ورزی و آسفالت راه روستای طیطاق بود.

برای این طرح‌ها هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین در بیجار دو طرح مخابراتی، ارتباطات سیار تلفن همراه شامل سایت wll روستایی حسین آباد سیاه منصور و نصب تجهیزات ۳ G برای سایت WLL روستای کوله زان به بهره برداری رسید .

با بهره گیری از این سایت‌ها که رومینگ آن برای تلفن همراه نیز فعال است تعداد سایت‌های شهرستان بیجار به ۱۰۲ سایت افزایش یافت .

پروژه گاز رسانی به کارخانه آسفالت، افتتاح شرکت تعاونی تولیدی جوراب و دستکش کار در روستای گردمیران علیا و کارگاه تولیدی بافت فولادی از طرح‌های بود که همزمان با هفته دولت در شهرستان دهگلان مورد بهره برداری قرار گرفت .

در آخرین روز از هفته دولت ۵ طرح عمرانی و آبرسانی در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد این طرح‌ها شامل چهار پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی، افتتاح پارک کودک و کلنگ احداث طرح آبرسانی به روستای گواز بود.

انتهای پیام/ت

طرح های هفته دولت در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.