افزایش گشت‌های کنترل نامحسوس در جاده‌های استان اردبیل

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: باتوجه به آغاز دور سوم سفر‌های تابستانی گشت‌های کنترل نامحسوس باهدف کاهش تصادفات در جاده‌های استان اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل که در هفتمین جلسه کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در سالن جلسات شیخ صفی استانداری سخن می‌گفت با اعلام این خبر گفت: باتوجه به آغاز دور سوم سفر‌های تابستانی گشت‌های کنترل نامحسوس باهدف کاهش تصادفات در جاده‌های استان اردبیل افزایش می‌یابد.

او بیان کرد: مقرر شد فرمانداران شهرستان‌های شمالی استان نسبت به تامین خودرو برای پلیس راه جهت حضور مستمر و شبانه روزی گشت‌های نامحسوس اقدام کنند تا شاهد کاهش تلفات و تصادفات باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بر آشکار سازی و نصب علائم در محور‌های گردشگری و هم چنین حضور فعال تیم‌های امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل تاکید کرد و افزود: برای ارتقای ایمنی محور‌ها در کنار اقدامات عمرانی ضروری است رسانه‌ها نیز با فرهنگ سازی و پخش پیام‌های ایمنی و ترافیکی بیش از پیش تلاش کنند.

امامی یگانه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو را از دلایل اصلی تصادفات ۵ ماه گذشته استان بیان کرد و از مردم و مسافران خواست با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، داشتن سرعت مطمئنه، عمل به توصیه‌های پلیس راه و همکاری با نیرو‌های راهداری در ایام باقی مانده از تابستان و شهریور ماه سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/ح

ارتقای ایمنی محور‌ها در کنار اقدامات عمرانی ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار