سید حسن نصرالله: پاسخ به تجاوز پهپادی صهیونیست‌ها قطعی خواهد بود

دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه محرم در ضاحیه جنوبی بیروت اعلام کرد یک اجماع ملی در خصوص محکومیت تحولات اخیر و اینکه حملات اسرائیل تجاوز علیه لبنان بوده است، وجود دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: موضع گیری رسمی و مردمی لبنان در محکومیت تجاوز اخیر اسرائیل به ضاحیه جنوبی لبنان بسیار مهم است، چرا که دشمن برای تحریک مردم علیه مقاومت کار می‌کند.

حریم هوایی لبنان به روی پهپاد‌های متجاوز اسرائیلی گشوده نیست

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: پاسخ مقاومت به تجاوز اخیر اسرائیل از لبنان خواهد بود و شرط نیست که این پاسخ از مزارع شبعا باشد. پاسخ نخست به تجاوزگری اسرائیل باید احقاق حقمان در سرنگونی پهپاد‌های اسرائیل باشد. اسرائیل باید احساس کند که حریم هوایی لبنان به روی پهپاد‌های متجاوزش گشوده نیست. مقاومت شرایط، زمان و مکان را برای هدف قرار دادن پهپاد‌های اسرائیلی در حریم هوایی لبنان تعیین می‌کند.

به اندازه کافی موشک‌های دقیق در اختیار داریم

او افزود: مقامات اسرائیل برای توجیه این تجاوز می‌گویند این پهپاد‌ها قصد داشتند کارخانه‌های موشک‌های دقیق حزب‌الله را هدف قرار دهند. دروغ می‌گویند من اعلام می‌کنم حزب‌الله اگر کارخانه ساخت موشک‌های دقیق داشته باشد با افتخار اعلام می‌کند، ما به اندازه کافی موشک دقیق در اختیار داریم و نیازی به کارخانه ساخت موشک نداریم. افزون بر این رژیمی که خود انواع سلاح‌های ممنوعه را تولید می‌کند حق و مشروعیت ندارد که بگوید حزب‌الله کارخانه ساخت موشک‌های دقیق دارد.

نوع پاسخ حزب‌الله را فقط عده معدودی می‌دانند

نصرالله تصریح کرد: پاسخ به این تجاوز صهیونیست‌ها قطعی خواهد بود و هیچ تحولی مانع از اجرای این پاسخ نیست. می‌گویند پاسخ مقاومت چگونه خواهد بود؟ بعضی سطح پاسخ را بالا می‌برند و بعضی دیگر کوچک و پایین. هیچ کسی جز عده معدودی از نوع پاسخ حزب‌الله خبر ندارند.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر این نیست که زمان پاسخ به اسرائیل را تعیین کنیم، بلکه هدف این است که دشمن را همچنان در سرگردانی نگه داریم. اسرائیل باید هزینه تجاوزگری‌های خود را بپردازد و همه تهدید‌ها و رعب افکنی ها، مقاومت را از پاسخ باز نمی‌دارد. به این مسئله توجه کامل داریم که دشمن آنگونه که اکنون سرگردان است، همچنان سرگردان بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود بر سید بزرگوار مقاومت که‌با‌صحبت‌هایش خواب را از دشمنان صهیونیستی ربوده‌
درود‌بر‌غیرت و شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
عشق من سید حسن نصراله.تنها مرد شجاع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
درود بر شرفت مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مرکزتلاویو رابزن......
Iran (Islamic Republic of)
نسرین نعمتی
۰۶:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سيد حسن نصرالله روانشناس دانائی هست ماهم بی صبرانه منتظرحرکت بعدی هستیم درودبراو واولادش
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
تمام شیعیان جهان در انتظارند تا همانطور که این سید بزرگوار فرموده بود در حمله بعدی "اسرائیل به عصر حجر برگردد" و چقدر خوب بود اگر تمام کشورهای محور مقاومت مانند یک مانور نظامی مشترک از نقاط صفر مرزی مشترک با فلسطین اشغالی این حمله و موشکباران را همزمان با هم در یک عملیات منسجم با برنامه ریزی دقیق بطور همآهنگ و همزمان با فرماندهان عالی محور مقاومت و تحت دستور این سیدشریف عملیات کنند تا سخن این عزیز سلاله زهرای اطهر(س) محقق و جهانی شود ایکاش لبنان+سوریه+عراق+فلسطین اشغالی از نقاط صفر مرزی مشترک با همدیگر علیه دشمن مشترک به نحو احسن بهره برداری میکردند و.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
درودبرسیدحسن نصرالله اسرائیل داره نفسهای آخرشومیکشه
Iran (Islamic Republic of)
راد
۰۲:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
زنده و پاینده باشی سید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
الله اکبر ، حزب الله چه اقتداری داره !!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار