لیگ‌های معتبر اروپا؛

کهکشانی‌ها در یک قدمی صدر/ تاتنهام و آرسنال، جدال حساس لیگ جزیره

رقابت لیگ‌های معتبر اروپایی امروز یکشنبه با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر باشگاه‌های اروپایی امروز یکشنبه در کشور‌های انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه پیگیری می‌شود تا پرونده رقابت‌های این هفته آن بسته شود.  

لیگ جزیره 

۸ دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ جزیره در دو روز گذشته پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستر سیتی توانستند به غلبه بر رقیبانشان به شرایط خوبشان ادامه دهند. هفته چهارم رقابت‌های لیگ جزیره امروز با دو بازی دیگر پیگیری می‌شود که نخستین دیدار میان تیم‌های اورتون و ولورهمپتون و دومین دیدار که مهم‌ترین بازی هفته است از ساعت ۲۰ میان تیم‌های آرسنال و تاتنهام برگزار می‌شود. شاگردان اونای امری شروع خوبی در رقابت‌های لیگ جزیره داشته اند، آن‌ها در دو هفته ابتدایی به دو برد دست یافتند، اما در ادامه کار و در هفته سوم شکست سنگینی را برابر لیورپول متحمل شدند.  

تاتنهام در طرف مقابل شرایط متفاوتی دارد، آن‌ها هفته نخست را با پیروزی پرگل شروع کردند و در هفته دوم هم به تساوی ارزشمندی برابر من سیتی دست یافتند، با این حال در هفته سوم برابر نیوکاسل شکست خوردند تا روند نزولی را تجربه کرده باشند. آن‌ها امیدوارند در این بازی به پیروزی برسند تا بتوانند به صدر جدول نزدیک شوند. آخرین دیدار دو تیم در فصل قبل لیگ جزیره انجام شد که بازی در نهایت با تساوی ۱ -۱ به پایان رسید.  

هکتور برلین، ترینی و مارپانوس در لیست مصدومان آرسنال قرار دارند. دله علی، دیر، فویت، واکر پیترز، سنسجن و ان دمبله هم مصدومان تاتنهام در این بازی هستند.  

برنامه بازی‌های امروز رقابت‌های لیگ جزیره به شرح زیر است: 

اورتون - ولورهمپتون (۱۷:۳۰)
آرسنال - تاتنهام (۲۰:۰۰)


بیشتر بخوانید: لیورپول ۳ - آرسنال ۱/ فرعون نسخه توپچی‌ها را در آنفیلد پیچید


لالیگا 

رقابت‌های لالیگا امروز با حساسیت زیادی دنبال می‌شود رئال مادرید که در هفته گذشته این رقابت‌ها به تساوی ناامید کننده‌ای دست یافته بود و صدر جدول را از دست داده بود، امروز شانس آن را دارد تا بار دیگر فاصله‌ای ۳ امتیازی با رقیب دیرنه اش یعنی تیم فوتبال بارسلونا ایجاد کند و حتی به صدر جدول بازگردد، آبی اناری پوشان شب گذشته به تساوی نا امید کننده‌ای مقابل اوساسونا دست یافتند و همین باعث شد تا شروع بد آن‌ها تکمیل شود، شاگردان والورده در ۳ بازی نخست تنها ۴ امتیاز گرفته اند و تیم هفتم جدول رده بندی هستند. کهکشانی‌ها شانس آن را دارند تا با پیروزی در بازی سخت امروز که در خانه ویارئال انجام می‌شود این وضعیت را بهبود ببخشند.

اتلتیکو مادرید هم در دیگر بازی مهم امروز رقابت‌های لالیگا به مصاف ایبار می‌رود، آن‌ها در دو بازی قبلی شان به پیروزی رسیده اند و حالا بیش از همیشه شانس صدرنشینی و فاصله گرفتن با حریفان را دارند. شاگردان سیمئونه می‌توانند با برد در این بازی خانگی ۹ امتیازی شوند با ۲ امتیاز فاصله در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.  

برنامه بازی‌های امروز رقابت‌های لالیگا به شرح زیر است: 

والنسیا - مایورکا (۱۹:۳۰)
اتلتیکو مادرید - ایبار (۲۱:۳۰)
اسپانیول - گزانادا (۲۱:۳۰)
ویارئال - رئال مادرید (۲۳:۳۰)

سری آ ایتالیا 

رقابت‌های سری آ ایتالیا بدون شک امسال جذاب‌تر از سال‌های گذشته است، تیم فوتبال اینتر با در اختیار گرفتن کونته و جذب چند بازیکن همانند سانچز و لوکاکو یکی از مدعیان جام قهرمانی پس از سال‌ها ها محسوب می‌شود و بسیاری امیدوارند تا آبی‌های شهر میلان پس از سال‌ها بتواند طلسم شکنی کند و جام قهرمانی را از یوونتوس بگیرد.  

تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی شب گذشته در مهم‌ترین دیدار رقابت‌های سری آ به مصاف یکدیگر رفتند و بازی پر گل و جذابی را به نمایش گذاشتند، راه راه پوشان تورین در پایان با نتیجه ۴ -۳ به پیروزی رسیدند تا با ۶ امتیاز به صدر جدول بازگردند، اینتر هم امشب به مصاف کالیاری می‌رود. تیم فوتبال  لاتزیو امشب در دیداری مهم میزبان آاس رم در دربی رم است. بازی دو تیم فارغ از جایگاهشان در جدول و سایر نتایج کسب شده همیشه از اهمیت زیادی برخوردار است.  

برنامه امشب رقابت‌های سری آ به شرح زیر است: 

لاتزیو - آاس رم (۲۰:۳۰)
لچه - هلالس ورونا (۲۳:۱۵)
ساسولو - سمپدوریا (۲۳:۱۵)
اودینزه - پارما (۲۳:۱۵)
آتلانتا - تورینو (۲۳:۱۵)
کالیاری - اینتر (۲۳:۱۵)
جنوا - فیورنتینا (۲۳:۱۵)


بیشتر بخوانید: ناپولی ۳ - یوونتوس ۴ / پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی / کامبک ناپلی‌ها کامل نشد


بوندس لیگا

رقابت‌های هفته سوم بوندس لیگا امروز با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد، در این رقابت‌ها تیم‌های لایپزیش و بایرن مونیخ به ترتیب با ۹ و ۷ امتیاز در جایگاه‌های اول  و دوم قرار دارند. برنامه دیدار‌های امشب این لیگ به شرح زیر است: 

وردربرمن - آگزبورگ (۱۸:۰۰)
فرانکفورت - دوسلدورف (۲۰:۳۰)

لوشامپیونه 

رقابت‌های هفته چهارم لوشامپیونه هم امشب با برگزاری ۴ دیدار پیگیری و به پایان می‌رسد. تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن، رنس و آنژه با ۹ امتیاز تیم‌های صدرنشین هستند. برنامه بازی‌های امشب این رقابت‌ها به شرح زیر است: 

رنس - لیل (۱۷:۳۰)
رن - نیس (۱۷:۳۰)
استراسبورگ - موناکو (۱۹:۳۰)
مارسی - سنت اتین (۲۳:۳۰)


بیشتر بخوانید: برنلی ۰ - لیورپول ۳/ بازگشت شاگردان کلوپ به صدر با رکوردشکنی


انتهای پیام/ 

پیش بازی دیدارهای فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار