بررسی وضعیت بازارهای آبادان

وضعیت بازارهای آبادان در نشست مسئولان بررسی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: مردم احساس میکنند بازار رها شده و کنترلی بر آن نمی شود.

او با بیان اینکه مسئولان باید دست از شعار و امور بیهوده بردارند افزود: باید تصمیماتی گرفته شود که مردم اثر آن را در بازار مشاهده کنند.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: براحتی نمیتوان مکانی را پلمپ و تعطیل کرد چون اعمال نفوذها زیاد است.

موسوی گفت: منطقه آزاد اروند همه چیز را رها کرده و کاری در شهر انجام نمی دهد.

او با اشاره به اربعین حسینی و حضور زائران افزود: با توجه به شروع ماه محرم باید تصمیم اساسی در زمینه تنظیم قیمت‌ها در بازار گرفته شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: از فردا ۲۰ تیم بازرسی باید در ۲۰ نقطه از شهر تقسیم شوند و هر روز یک منطقه به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد و سپس گزارش کار ارائه شود

موسوی افزود: اداره صمت آمار کالا‌هایی که از شلمچه وارد منطقه آزاد اروند می‌شود را به فرماندهی تسلیم کند و هیچ کالایی بدون نظارت نهاد‌های نظارتی و صنعت و معدن و تجارت از آبادان خارج نشود.

او ادامه داد: در بحث ماهی و میگو نیز تمام فعالان ماهی و میگو تعهدات خود را در طول روز و هفته با آمار از طریق شیلات با هماهنگی صمت ارائه دهند و باید از طریق آن‌ها به بازار تزریق شود چنانچه صیادی که تواند به تعهداتش عمل کند به دلیل دریافت سوخت پروانه کارش لغو می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت:از خروج کالا‌های اساسی با عنوان تملیکی به مرکز استان جلوگیری شود و کسب و کار‌های خلاف کار از طریق اصناف به اماکن معرفی و دستور پلمپ آن صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ د

جلسه ستاد تنظیم بازار آبادان

برچسب ها: شیلات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.