در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واگذاری ساخت پالایشگاه به بخش خصوصی بدون هیچ پیشرفتی

مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: مهلت ۵ ساله ساخت پالایشگاه توسط بخش خصوصی به اتمام رسیده اما هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

واگذاری ساخت پالایشگاه به بخش خصوصی بدون هیچ پیشرفتی/ باتوجه به پایان یافتن مهلت 5 ساله سازمان خصوصی سازی باید پاسخگو باشدعلی اکبر پور فتح‌الله مدیر عامل سازمان انتقال خون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واگذاری ساخت پالایشگاهی به منظور تصفیه خون به بخش خصوصی اظهار کرد: سازمان انتقال خون کار ساخت این پالایشگاه و تولید پلاسما را از پنج سال پیش به بخش خصوصی واگذار کرده است اما متأسفانه تا به امروز هیچ پیشرفتی در زمینه ساخت آن شاهد نبودیم.

او ادامه داد: سازمان انتقال خون زمین را برای ساخت پالایشگاه به بخش خصوصی واگذار کرده است اما متأسفانه پیشرفتی حاصل نشده است و سازمان خصوصی سازی باید ماهیت و علت کار را بررسی و به ما اعلام کند.


بیشتر بخوانید: قطره‌های خون زیباترین هدیه به شکرانه سلامتی


مدیر عامل سازمان انتقال خون تاکید کرد:‌ با توجه به اینکه مهلت پنج ساله پروژه ساخت پالایشگاه به اتمام رسیده است اما هنوز هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده؛ علی‌رغم مکاتبات وزیر بهداشت در زمینه ساخت پالایشگاه هیچ اقدام مؤثری در این خصوص انجام نگرفته است.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات ساخت پالایشگاه برای تصفیه خون به همت بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار