در تهران ما پیگیری شد؛

آیا پیمانکاران سازمان زیباسازی شهرداری تهران مطالباتشان را دریافت نکردند؟

تهران ما عدم دریافت مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  براساس پیامکی که به بخش تهران ما ارسال شده بود، پیمانکاران سازمان زیبا سازی شهرداری تهران  از عدم دریافت حق و حقوق خود گله مند بودند.

یکی از این پیمانکاران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حدود ۵۰ شرکت پیمانکار سازمان زیباسازی شهرداری تهران است که در زمان شهرداری آقای قالیباف بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه انجام دادیم و از سال ۹۶ مطالبتمان را دریافت نکردیم.


بیشتر بخوانید: تجمع جمعی از پیمانکاران در مقابل شهرداری تهران +فیلم


پاسخ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به این مسئله؛

برای پیگیری این موضوع برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه مطالبات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اکنون تمام شرکت‌های پیمانکاری که برای ما کار انجام داده اند، مطالباتشان را پرداخت کردیم.

او ادامه داد: این فردی که شکایت دارد باید اعلام کند تا جزئیات آن بررسی شود تا بدانیم چرا به مطالبتان آن پرداخت نشده است الان نمیدانم  موضوع دقیق آن چیست.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا این موضوع صحت دارد یا نه گفت: ما تمام تلاش  خود را کرده ایم تا شرکت‌هایی که کار و تعهدات خود را انجام دادند و مستنداتشان هم کامل است حقوقشان  پرداخت شود.

ضرغامی بیان کرد: بنده حاضرم جزئیات این شکایتی که برای شما ارسال شده است را بررسی کنم تا چرایی عدم دریافت مطالبه این پیمانکار مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار