حرکت عجیب ترامپ در فرودگاه سوژه رسانه‌ها شد! + فیلم

حرکات عجیب ترامپ در مقابل همسرش، ملانیا در یک سفر داخلی در آمریکا خبرساز شد.

حرکت عجیب ترامپ در فرودگاه سوژه رسانه ها شد! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حرکات دست ترامپ در مقابل همسرش، ملانیا در یک سفر داخلی در آمریکا خبرساز شد. دونالد ترامپ بار دیگر با حرکات عجیب و غریب خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. ویدئو منتشر شده، ترامپ را در حالی که با کوبیدن دست خود به زانوهایش قصد ارسال پیام به همسرش ملانیا دارد، نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که ترامپ پس از پیاده شدن از خودرو در حالی که منتظر رسیدن ملانیا است با دیدن او این حرکت عجیب را انجام داده و سه بار با دست به زانوهای خود می‌زند. بنا به ادعای جیم فیلتون، نویسنده کمدی این فیلم هنگام بازدید ترامپ از دیتون در اوهایو در تاریخ ۷ آگوست پس از وقوع تیراندازی مرگبار ضبط شده است. او این ویدئو را با کپشن" دونالد ترامپ: هیچ کسی بیشتر از من برای زن‌ها احترام قائل نیست. همچنین دونالد ترامپ: بیا اینجا دختر، بیا اینجا همسر، چه همسر خوبی" در توییتر به اشتراک گذاشت.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر با واکنش مختلف کاربران همراه بود. یکی از کاربران در پستی نوشت: " ازدواج برای پول یک کار تمام وقت است. "

همچنین برخی کاربران این حرکت ترامپ را علامت زبان بدن دانستند که او و همسرش ملانیا در موارد خاص برای ارتباط با یکدیگر انجام می‌دهند. یکی از کاربران در توییتی نوشت: " احتمالا، چون سر و صدا در آنجا زیاد بود، ترامپ و ملانیا با استفاده از زبان بدن بدون آنکه بخواهند با هم صحبت کنند با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.

انتهای پیام /

حرکات عجیب ترامپ در فرودگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
گوشت کیلو 30 تومن بود خوب بود
آخرین اخبار