برخورد جدی و قانونی با ۵۰۰ خودروی فاقد پلاک در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از برخورد جدی و قانونی با ۵۰۰ خودروی فاقد پلاک در سطح استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ رحیم آقامحمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری با ۵۰۰ خودروی فاقد پلاک در سطح استان اردبیل برخورد جدی و قانونی شده است.

او بیان کرد: از اول سال ۹۸ در ۵ ماهه نخست سالجاری با ۵۰۰ مورد خودروی فاقد پلاک برخورد شده که ۲۰۰ مورد از این‌ها شامل اعمال قانون بوده که توسط راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اعمال قانون شده و بالغ بر ۱۰۰ دستگاه خودروی فاقد پلاک در این مدت به پارکینگ انتقال داده شده است تا مراحل قانونی خود را طی کند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: بعضا در معابر شهری و برون شهری استان اردبیل شاهد تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک هستیم که این جزو تخلفات رانندگی است و برابر قانون اخذ جرائم مبلغ ۶۰ هزار تومان شامل جریمه می‌باشد.

آقامحمدی افزود: چنانچه وسیله نقلیه از پلاک وسایل نقلیه دیگری استفاده کنند مجازات و جزء جرائم رانندگی است که به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی با این رانندگان برخورد می‌شود، اما درخواستی که از مردم داریم این است که حتما به نصب پلاک در وسیله نقلیه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

جریمه خودرو‌های فاقد پلاک ۶۰ هزار تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.