کد خبر: ۷۰۵۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
باشگاه بدنسازی در خانه (۱۰)؛

ورزش بدنسازی به عنوان یکی از مفید‌ترین ورزش‌های آمادگی جسمانی برای سلامت بدن شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برای انجام این حرکت که می‌تواند عضلات گردن را تقویت کند، باید با داشتن ارتفاع نسبت به زمین و روی یک میز به پشت دراز کشید و بدن را در حالتی صاف قرار داد.

حالا نوبت آن است که یک وزنه را روی پیشانی قرار داد. البته اگر در حین انجام این حرکت متوجه شدید که فشار زیادی به عضلات گردن تان وارد می‌شود، وزنه را بردارید.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل شنا سوئدی


نکته‌ دیگر این که باید شانه‌ها از انتهای میز جلوتر باشد و سر، گردن و حتی شانه‌ها نیز از انتهای میز جلوتر قرار بگیرند.

حالا برای شروع با هر ۲ دست وزنه‌ای که روی پیشانی قرار داده‌اید را نگه دارید و سرتان را به سمت عقب ببرید.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل حرکت زیر بغل با هالتر


در مرحله بعد نیز به آرامی سرتان را بالا بیاورید تا به حالت ابتدایی خود برگردد.

تعداد این حرکت را می‌توان به مرور اضافه کرد تا عضلات گردن تقویت شوند.


انتهای پیام/

بدنسازی در منزل 

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر