رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر:

اجتماع بزرگ تاسوعای حسینی در پلدختر برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی هم‌زمان با روز تاسوعا در میدان شهید بهشتی شهر پلدختر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام علی صیادی با تسلیت ایام سوگواری سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: حضور گسترده عزاداران در اجتماع بزرگ عاشوراییان جلوه‌هایی از عشق ورزی، ولایتمداری، ایمان و اعتقادات عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی آنان است.

وی افزود: این گردهمایی در راستای ترویج و تبیین مهمترین اهداف امام حسین (ع) یعنی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود و موجب یاس و نا امیدی دشمنان و کسانی می‌شود که به دنبال تحریف ارزش‌های دینی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر فلسفه عزاداری ماه محرم را زنده نگه داشتن مکتب امام حسین (ع) دانست و گفت: محرم، عزاداری، سینه زنی، تاسوعا و عاشورا حسینی بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ عاشورا و انتقال پیام نهضت امام حسین (ع) به جهانیان است.

حجت الاسلام صیادی افزود: ظلم ستیزی، مبارزه با کفر و زنده نگه داشتن دین و ارزش‌های اسلام از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) است که ترویج و تبیین این اهداف از مهمترین وظایف شیعیان است.

وی یادآور شد: به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی گردهمایی بزرگ عاشوراییان روز دوشنبه ساعت ۱۷ عصر با حضور هیأت‌های مذهبی سینه زنی و زنجیر زنی و مردم عزادار حسینی در میدان شهید بهشتی شهر پلدختر برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر افزود: در این اجتماع بزرگ، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیرامون واقعه عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران با وفایش به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می‌پردازند.

حجت الاسلام صیادی از مردم پیرو مکتب سرخ حسینی، هیأت‌های مذهبی و ارادتمندان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دعوت کرد که با حضور گسترده و پرشور خود در این گردهمایی بر شکوه آن بیفزایند.

انتهای پیام/د

برگزاری مناسبت های مذهبی در لرستان

برچسب ها: محرم ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.