‍ تخصیص ۱۳۶ میلیارد تومان خسارت سیل به گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: ۱۳۶ میلیارد تومان جبران خسارت سیل به گلستان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، غراوی در گفتگوی زنده با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر گفت: مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان به جبران خسارات بخش کشاورزی استان تخصیص یافت و تا ۲۴ مرداد ۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به کشاورزان سیلزده گلستان پرداخت شد.

او گفت: برآورد‌ها نشان می‌دهد ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان صد در صد خسارت دیده و در سامانه سجاد ثبت شده است.

غراوی ادامه داد:به دلیل اختلافات جهاد کشاورزی با پژوهشکده فضایی کشور روند پرداخت غرامت‌ها کند و مقرر شد اختلافات تا ۱۵ شهریور حل و فصل شود و روند پرداخت به کشاورزان از سرگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به تسهیلات پرداختی به کشاورزان خسارت دیده، یادآور شد: ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان گلستانی تخصیص داده شد و ۱۲ هزار و ۸۴۴ پرونده تشکیل شد و به میزان ۱۸۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرونده به بانک‌ها معرفی شده و تا کنون ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

او گفت: تا کنون ۱۵۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع مرمت شده و از ۴ هزار دام سبکی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان اختصاص داده، ۱۱۰۰ دام به دامداران و کشاورزان تحویل شده است.
 
انتهای پیام / ن

اعتبار برای جبران خسارت سیل گلستان

برچسب ها: سیل ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.