۱۲۲۸ بیمار زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از ارائه خدمات به یک هزار و ۲۲۸ بیمار زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد.

۱۲۲۸ بیمار زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت، مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

او با اشاره به ۸۰۲ بیماری مبتلا به کانسر زیر پوشش این مجموعه ادامه داد: از این تعداد ۳۳۸ بیمار مرد و ۴۶۴ بیمار زن هستند.

شاکری صفت با اشاره به ارائه خدمات به ۱۵ کودک با ناراحتی غدد که از این تعداد ۶ پسر و ۹ دختر بودند افزود: به ۱۴ بیمار دارای ناراحتی چشم یعنی ۹ پسر و پنج دختر خدمات ارائه شده است.

او با بیان اینکه به ۴۲ کودک شامل ۲۶ پسر و ۱۶ دختر دارای ناراحتی قلبی کمک شد اضافه کرد: برای ۱۱ پسر و ۹ دختر حلزون شنوایی کاشت شد و به سه پسر و یک دختر دارای ناراحتی شکاف لب و کام خدمات ارائه شد.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه به ۲۴۳ فرد دارای سایر بیماری‌ها کمک شد که شامل ۱۰۱ مرد و پسر و ۱۴۲ زن و دختر بودند بیان کرد: به ۸۸ نفر کمک موردی شده که این افراد شامل ۴۰ مرد و پسر و ۱۴۲ زن و دختر بوده‌اند.

او عنوان کرد: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ ش

ارائه خدمات به یک هزار و ۲۲۸ بیمار زیرپوشش مجمع خیرین سلامت همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.