پرونده مسکن مهر تا پایان سال جاری در اردبیل بسته می‌شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پرونده مسکن مهر تا پایان سالجاری در استان اردبیل بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام باباخانی، معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با واگذاری ۸۴۴ واحد به متقاضیان تا آخر سال جاری پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته می‌شود.

او اظهار داشت: احداث مسکن مهر در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور در سال ۸۶ آغاز شد که سهمیه استان ۳۰ هزار واحد بود، ولی با توجه به عملکرد استان اردبیل در احداث مساکن مهر، ۴۱ هزار واحد بابت مسکن مهر ما تسهیلات و قرارداد بستیم.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: از ۴۱ هزار واحد احداثی مسکن مهر در سطح استان تعداد ۴۰ هزار و ۱۵۶ واحد مورد افتتاح و به بهره برداری رسیده است و تعداد ۸۴۴ واحد در حال تکمیل می‌باشد که با واگذاری این واحد‌ها به متقاضیان درتلاش هستیم با برنامه زمانبندی شده تا آخر سال جاری پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته شود.

باباخانی با اشاره به نارضایتی برخی از متقاضیان مسکن مهر افزود: برخی از متقاضیان مسکن مهر که ازطریق تعاونی‌ها واحد خریداری کرده اند می‌توانند با مراجعه به تعاونی مربوطه نسبت به حل مشکلات موجود در واحد‌های خود با پیمانکاران اقدام کنند و در مواردی که اداره کل راه و شهرسازی استان کارفرما است از طریق معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان نسبت به رفع نواقص اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

واگذاری بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.