بسته اخبار حوادث ۱۳ شهریور ماه ۹۸؛

رهایی نوجوان ایرانشهری از چنگال آدم ربایان /کشف ۹۵ سیلندر گاز مایع فاقد مجوز‌های قانونی در سراوان

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رهایی نوجوان ایرانشهری از چنگال آدم ربایانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان آزاد شد

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس ایرانشهر نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری اظهار کرد: ساعت ۵:۳۰ بامداد هشتم مرداد ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسری ۱۶ ساله توسط ۴ سرنشین مسلح خودروی پژو ۴۰۵ در روستای "نوکجوب" شهرستان ایرانشهر ربوده شده است.

طاهری تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در این خصوص با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و به کارگیری کلیه امکانات در نهایت یکی از آدم ربایان که جوانی ۲۶ ساله و از آشنایان این نوجوان بود را در "نوکجوب" ایرانشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او  ابراز کرد: با توجه به دستگیری یکی از متهمان، آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان ربوده شده را ظهر روز هفتم شهریورماه جاری در روستای "نوکجوب" این شهرستان رها کرده و از محل متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلافات مالی بوده است، افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.


۹۵ سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی فاقد مجوز در سراوان کشف شد

موسی عباس زاده محمودی رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان از کشف ۹۵ سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی فاقد مجوز‌های قانونی در سراوان خبر داد.

موسی عباس زاده محمودی اظهار کرد: مأمورین انتظامی در ایست و بازرسی گدار ناهوک به یک دستگاه خودروی وانت زامیاد مشکوک شدند که پس از توقیف خودرو و در بازرسی انجام شده تعداد ۹۵ عدد سیلندر گاز مایع ۱۱کیلویی فاقد مجوز‌های قانونی کشف شد.

او  افزود: پرونده درشعبه ویژه تخلفات کالا و ارز شهرستان سراوان مورد بررسی قرار گرفت که شعبه رسیدگی کننده اتهام انتسابی متخلف را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سیلندر‌های گاز مایع مکشوفه به پرداخت مبلغ ۱۳۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او گفت:خروج غیرقانونی این فرآورده از کشور باعث بوجود آمدن مشکلاتی از قبیل کمبود گاز مایع در میان شهروندان و باعث نارضایتی عمومی می‌شود.

پلمب ۲ واحد آرایشگاه زنانه درزابل

احمد ثمره حسینی  فرمانده انتظامی شهرستان زابل از پلمب ۲ واحد آرایشگاه زنانه به دلیل تبلیغ وفروش لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی خبرداد.

احمد ثمره حسینی  اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان با رصد اطلاعاتی از فعالیت چند واحد آرایشگاه زنانه به دلیل تبلیغ وفروش لوازم آرایشی وبهداشتی تقلبی با خبر شدند.

او  افزود: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت از این آرایشگاه‌ها بازدید و برخی اقلام بهداشتی و آرایشی که به صورت غیرمجاز از سوی متصدیان این آرایشگاه‌ها استفاده و به فروش می‌رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به پلمب ۲ واحد آرایشگاه زنانه متخلف ضمن توصیه به عموم شهروندان به ویژه بانوان گفت: برای تهیه لوازم بهداشتی و آرایشی و به منظور حفظ سلامتی خود حتما از مراکز مجاز و داروخانه‌ها خرید کنند.


کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در " ایرانشهر "

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ  محمود سعادتی  گفت: دیروز ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر هنگام گشت زنی در محدوده روستای "کلپورگان" به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ سعادتی  افزود: خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

مرگ راکب موتورسیکلت در محور چابهار

برخورد موتورسیکلت با تویوتا لندکروز در محور "چابهار –جکیگور" راکب نوجوان موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ  حیدرعلی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور چابهار –جکیگور محدوده روستای " سیتار " به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های ماموران بخش انتظامی "دشتیاری" مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی نوجوانی ۱۴ ساله هنگام وارد شدن به محور اصلی چابهار –جکیگور به با یک دستگاه تویوتا لندکروز برخورد کرده است.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راکب هنگام انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را رعایت نکردن حق تقدم از سوی راکب موتورسیکلت نسبت به تویوتا لندکروز اعلام کرده است.

او  با اعلام دوطرفه بودن محور‌های جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست حق تقدم را نسبت به وسایل دیگر رعایت کنند و با رانندگی مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار