رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کیفیت لیگ دوچرخه سواری بانوان خوب بود/ رقابت بین رکابزنان ملی پوش بالاست

محمود وفایی گفت: کیفیت لیگ دوچرخه سواری بانوان خوب بود و بازیکنان رکورد‌های خوبی را از خود به ثبت رساندند.

محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان بیان کرد: دومین مرحله از لیگ دوچرخه سواری بانوان کشور  در بخش پیست و اولین مرحله جاده  برگزار شد. خوشبختانه با حضور ۱۷ باشگاه در رده های سنی جوانان و بزرگسالان حضور داشتند و تمامی ورزشکاران ملی پوش تحت حمایت باشگاه ها قرار دارند.رقابت های لیگ  از نظر کمی و کیفی خوب بوده است و باشگاه ها با حداکثر نفرات حضور پیدا کردند.


بیشتربخوانید: ایران، میزبان دوچرخه سواری تریال قهرمانی آسیا

او اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی نیز در مسابقات لیگ حضور داشتند تا نفرات اول هر ماده را به اردو دعوت کنند. هدف اصلی حضور در قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک توکیو است. اردو های تیم ملی تا مشخص شدن کسب سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت. خوشبختانه با مدال آوری بانوان کشورمان در سال ۲۰۱۹ امید زیادی در دوچرخه سواری بانوان ایجاد شده  و باعث شده است تا رکورد های نزدیک تر و حرفه ای داشته باشیم. رکورد هایی که تاکنون به ثبت رسیده رکورد های خوب و قابل قبولی است. رقابت بین دوچرخه سواران ملی پوش بسیار نزدیک است.

وفایی در پایان تصریح کرد: رقابت های پیست با مسابقات لیگ در سال ۹۸ به پایان می رسد. در بخش جاده یک مرحله دیگر در مهر ماه برگزار می شود که امیدوارم این رقابت ها هم با کیفیت خوبی برگزار شود.وضعیت رکودهای پیست خوب است و با توجه به اینکه تمام پیست های ایران رو باز است، اگر در زمان برگزاری مسابقات وزش باد داشته باشیم بر روی رکورد آن ها تاثیر زیادی می گذراد و نمی توانند رکود دقیقی را به ثبت برساند.


بیشتر بخوانید:

 پراش: باید روادید ۳ رکابزنمان صادر شود

فدراسیون دوچرخه‌سواری تن به بازیکن‌ سالاری نمی‌دهد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار